< Tilbake til oversikten

I dag ...

Superteddy sa for siden:

...har jeg vært hos legen med minstemann, trøsta syk feberhet gutt med øyekatarr, henta turbostoresøster i barnehagen, trøsta to slitne unger i tur og orden, dryppa øyne, putta inn medisin i alle tenkelige kroppsåpninger, tørka opp mat fra gulvet, skifta skitbleier, blitt spydd på, krangla i seng to søte små, og jeg får nok ikke sove stort i natt...

-Da er det godt å kunne kose seg med biff og soppstuing på kvelden UTEN dårlig samvittighet!! :D:D:D Weee!! <3

Pandora sa for siden:

Kos deg masse med biffen:) det er velfortjent etter en sånn dag!

..og imorgen blir alt sikkert mye bedre, snart helg er det også:D:D

God bedring til de små, og håper du får en god natt:sove:

Superteddy sa for siden:

Tusen takk! :) Typisk at gubben reiser bort på jobb når det er sånn! :rolleyes:
Men sånn er det bare! :) Gleder meg til sommeren! Da må da vel ungene bli mere friske?? :p Før når det var slitsomt med lite søvn så var det sjokolade jeg cravet og brukte som "energi", men nå har jeg energi uten sukker! hurra Er så glad jeg begynte på ketolyse! :)

ketto sa for siden:

God bedring til minstemann :klemme: Og håper biffen smakte :D

Superteddy sa for siden:

Lilleklumpen takker! :) Eller han gjør nok det når han snart våkner igjen! ;)
Biffen var nyydelig! :sikle: Indrefilet er snadder! :D

Kitt sa for siden:

God bedring til lilleklumpen!:hearts:

Husk å få sjekket jernlagret om ungene er mye syke! Da rekker de ikke fylle opp lagrene mellom hver syke- runde og blir mye fortere syke igjen!:eek:

Eldste min gikk fra 3-5 øre-/lungebetennelser i året til 0 etter at vi fant ut at jernlageret hans nesten var i minus! Floradix jernmikstur reddet resten av barnehageårene!:D

Ana sa for siden:

God bedring til lillegutt, og biff med soppstuing er skikkelig kos

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.