< Tilbake til oversikten

Hvor mye er vanlig å gå ned i uka?

Tojne sa for siden:

Jeg har gått på ketolyse kuren i ca 3 uker nå gikk på easylife pulver 1 uke føre. Men lurer på dette med kraftig vektnedgang som nevnes her. Jeg har gått ned 6 kg totalt, men går ned ca 1,5 kg i uka.

Jeg trener mye da ca 6 ganger i uka, kan det ha noe å si??

StegforSteg sa for siden:

Vektnedgangen kommer vel ann på person, om en har gjort dette før, hvor mye overvekt osv. Men jeg synes 1,5 kilo i uka er mye. Må huske på at huden også skal følge med på vektnedgangen :D

Charlott sa for siden:

1.5 kg i uka er jo knallbra! For meg hadde det vært for mye med 1.5 kg i uka, aldri i verden om huden ville hatt mulighet til å trekke seg noe sammen med et slikt tempo... :)

Tojne sa for siden:

Ok. Da gjør jeg det bra da:D Jeg trener mye da så huden holder faktisk følge enn så lenge. Jeg veide 90,7 i utgangspunktet og er nede i 84,4 nå. Skal ned til 60kg ca.

LiMe sa for siden:

Jeg har gått ned ica. 0,5 kg i uka i snitt. Til å begynne med var jeg skuffa, hadde store (!) forventninger til denne kuren. Men nå synes jeg det er ok. Jeg har laget et vektskjema (rutenett meg kg og uker) som jeg har på innsiden av skapdøra på badet. Så det er veldig motiverende når grafen peker nedover, sakte men sikkert!

Val sa for siden:

Åh, så søtt haha....på skapdøra:p Det vil jeg og gjøre!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.