< Tilbake til oversikten

Første delmål nådd!

Serenio sa for siden:

Jeg er faktisk -20 kg nå. Startet i september på 110 og i dag er jeg 90. Juble! :)

Fumle sa for siden:

Gratulerer :D

Solange sa for siden:

Gratulerer! Vet selv hvilken fantastisk følelse det er å komme på minus 20!!!!!!!! Stå på videre:)

Fungirl sa for siden:

Gratulere så masse :heia:

Momse sa for siden:

Så flink du er :heia:

Ana sa for siden:

Gratulerer, så flink du har vært!

Frk.Sofie sa for siden:

Wow så flink du har vært..gratulerer!!

Charlott sa for siden:

Bølgen! :D

mamma87 sa for siden:

Gratulerer =)

Janevel sa for siden:

Fantastisk resultat :D
Hurra!

Serenio sa for siden:

Takker. Opp igjen 2 kg, men det går seg vel til. :rolleyes:

Bæret sa for siden:

Gratulerer!! :D

Sungrazer sa for siden:

Imponerende - og jeg antar svært tilfredsstillende. Stå på! :D

tangoto sa for siden:

Gratulerer!! Veldig inspirerendefor oss i startgropen!:)

Rin sa for siden:

Så fantastiske resultater, Serenio! :) :) Starta selv midt i september og har gått ned drøye 17 kilo - så gøy å se hvordan det har gått med andre fra ca samme startperiode!

Monicah sa for siden:

fantastisk å høre! 20 kg er ganske mye å miste... imponerende resultater!

Serenio sa for siden:

Takker for pepp! :) De siste ukene har vært veldig kjipe, dog. Har vært kjempesyk (ME) og ikke orket å lage mat, men ekstremt supersulten konstant. Hater å være sulten, så jeg har pøst på med fett uten at det har hjulpet det minste. Og drittlei og syk som jeg var, så harjeg hatt noen småsprekker - og gått opp og ned de samme 2 kg'ene lenge nå.

Det årner seg vel, har ikke lyst til å gi opp, men ekstremlavkarbo er ikke mulig når jeg er så dårlig. Kanskje kroppen min bare trenger en liten pause fra maset? Jeg tenker ikke bare på mat nå, men generelt. Lite søvn, mye ytre stress, bedriten økonomi etc. Kanskje jeg bare ikke må være så hard mot meg selv en stund?

Rin sa for siden:

Jeg har også ME - kjenner meg godt igjen i det du forteller. Jeg har opplevd at det å slappe av i forhold til maten er mer effektivt enn å passe nøye på at det er riktig mat... stress er den verste fienden i så mange sammenhenger.

Her på forumet diskuteres det støtt at det er et poeng i seg selv å endre vaner og tankemønster i forhold til mat som kos og mat som trøst, etc, men for meg har det vært viktig for - tja - frihetsfølelsen? - å kunne gjøre det der, være utslitt / sint etter NAVmøte / engstelig over rare nye helsekomplikasjoner / etc, etc - å trøste meg med en chai latte på café, for eksempel, og gi blanke i at den er laget på lettmelk. :cool:

Så ja, altså, når en står til opp over ørene i stress (ikke bare kost-relatert) så vil jeg stemme for å gjøre hva enn som må til for å redusere det; å gå ned flest mulig kilo fortest mulig er ikke viktigere enn fred og ro i hodet. ;) Du har uansett gjort en kjempeinnsats! Tjue kilo på et halvt år! Det er litt av et arbeid når en ikke alltid orker så mye som å klekke et egg. :heia: :heia:

frida frosk sa for siden:

Oi så godt gjort ! Gratulerer :)

Serenio sa for siden:

157cm: dette var godt å lese! Ikke at jeg ønsker at andre har det sånn, men jeg er i hvertfall ikke alene. Og skryt til deg også for supert resultat. Det er jammen ikke verst, ME-ere som vi er. :)

Alle andre: Kjempegodt å høre fra dere. Tilbakemeldingene betyr mye! :)

crystall sa for siden:

Fantastisk bra, gratulerer så mye! :D

wevi sa for siden:

Stå på!! gleder meg til jeg kan skrive det samme!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.