Kanutten sa for siden:
Noen som så dette programmet?? Bare lurte på hva som ble spist... Jeg fikk det ikke med meg. :rolleyes: :lol:
Kanutten sa for siden:
Noen som så dette programmet?? Bare lurte på hva som ble spist... Jeg fikk det ikke med meg. :rolleyes: :lol:
arnakristin sa for siden:
Hei,
Er æresmedlem i KTMF (kortidsminneforeningen), så jeg husker ikke i detalj hva de spiste men jeg synes programmet minnet veldig mye om Gillians forrige serie ”Du er hva du spiser”, bare at hovedfokuset var på å bli sexy istedenfor forbedret helse.
nellie sa for siden:
Fokus på trege karber.. Linser, mye grønnsaker, tofu,
Det er mye renselsesdrikker med diverse spennende alger og greier ute og flyr der.
Også får hun folk til å kutte ut ting i perioden som de holder på.
Den ene måtte kutte ut kjøtt, den andre måtte kutte ut sex.
Stortsett helt likt som de andre seriene hun har hatt:)
Viclin sa for siden:
Jeg så dette i dag, og makan til snipete dame. Hun ser snipete ut, og hun snakker snipete.
Og at hun som var med fikk kjeft da hun dristet seg til å kjøpe kyllingfilet! Stakkars, snipedama nektet henne jo kjøtt!
Iset sa for siden:
Jeg ser det sånn av og til, men takler ikke Gillian, hun er etter min mening komplett hjernedød. Skikkelig frekk og direkte uspiselig og har et helt hårreisende syn på ernæring. Hun det handlet om i dag fikk kjeft for å spise ren kyllingfilet, man skal nemlig helst ikke spise kjøtt! Nei, tofu burde hun heller spise. Og fett, ja det er jo djevelens verk. Det er ikke normal mat hun prakker på dem, tror hun virkelig de klarer å leve slik resten av livet? Linseshake og bulgurkaker, ikke noe kjøtt og bare grønt. Jeez.
Iset sa for siden:
Se der ja, jeg leste ikke dette før jeg hadde postet, vi tenker i hvert fall likt, hehe.
Viclin sa for siden:
Hehe, godt det ikke bare er meg som ikke takler henne.
Knoll og Tott sa for siden:
Jeg så også deler av dette programmet i dag og fikk med meg at hun nevnte en type frø som tok opp vannet i kroppen din - noen som husker hva dette var og om eventuelt vi kan bruke dette i noe slags mat? Jeg har oppdaget at min kropp har vanskelig for å skille ut vann, så kanskje dette kunne vært noe for meg? Eller kanskje noen har noe annet lurt å foreslå?
Elinee sa for siden:
Hun forteller alle at de ser så jævlig ut og må gjøre noe, men når hun ser ut som en liten mus med benskjørhet, så er det jo ikke så fristende å følge hennes kostholdsplan!
Men, hun har jo mange bra poeng da. Hun holdt på med disse smoothiene av grønnsaker igjen og azuki bønner. Også at man får masse proteiner fra tofu. Lett for hu å si, det smaker jo ...... Så forbø hun sex i 8 uker. Snakk om gledesdreper!
Elinee sa for siden:
Knoll og Tott, azuki bønnene er fine for å samle opp vann ;)
Brimstone sa for siden:
Hun må jo ha levd hele livet i ketose. (sorry klarte ikke å dy meg i henhold til en annen tråd her inne :p)
scartz sa for siden:
Haha, nice one Brimstone :p
Men hvorfor var det noen som ikke kunne ha sex? :S
Syntes det er ironisk at programmet heter "spis deg sexy" når programlederen ser alt annet enn sexy ut. De overvektige personene som er med i programmet er som regel 10 ganger så mye penene enn Gillian!
Photobscura sa for siden:
Hva skulle avholdet være godt for egentlig? Jeg har ikke tv lenger, men regner med at dette er hun samme som fra det britiske slankeprogrammet ''Du blir hva du spiser''?!
Ok, dette er litt sleivete, men om hun vet hvordan man spiser seg sexy, hvorfor gjør hun det ikke selv? :geip:
Solange sa for siden:
He,he, der er jeg også med.....
Angående sleivete bemerkninger, må innrømme at jeg sa til mannen min i går det samme som nevnt over, "Hvorfor spiser hun seg ikke sexy selv" :rolleyes: ja,ja, deilig å gotte seg litt når programlederen er så uspiselig som henne. :D
Yonah sa for siden:
Hun har en enorm kunnskap om hva forskjellige grønnsaker, nøtter osv inneholder og er godt for.
Men hun er ei snerpete mus som ser en smule sjuk ut(gusten og grå og stram hud) og har ikke rom for at andre enn hun kan tenke.
Jeg syntes skikkelig synd på hun med dia 2 som ikke fikk spise kjøtt og måtte spise masse erter, linser, bønner og endog pasta. Og hun måtte spise tofu, for soya var bare sååå bra...
Iset sa for siden:
Ja, og da hun sa hun trodde hun trengte mer proteiner, så Gillian inn i kamera med et oppgitt uttrykk og sa "hvem tror du vet mest om ernæring?" og himlet. Jeg ble så provosert at jeg satt og direkte hoppet i sofaen, og min mann så på meg og var like sjokkert.
Det er nok litt sånn påtatt sjokkeffekt for underholdningens skyld, også!
Jeg likte litt bedre den svenske versjonen, hun programlederen der så i det minste sunn og frisk ut ;).
Men jeg lurer fortsatt på hva som var meningen med sex-nekten jeg, da. Kanskje det er derfor jeg går ned i vekt igjen? Hahaha :p
Iset sa for siden:
Hun svenske var faktisk for meierismør også, husker jeg. Godt NOEN har hodet på rett sted.
Hun norske anbefalte corn flakes fremfor egg og bacon, så hun var heller ikke noe å satse på.
Viclin sa for siden:
Hadde hun smilt mer og hatt en varm personlighet, hadde hun jo vært pen. Men hun ser bare sur, snerpete og snipete ut, litt sånn hekseaktig.
Hun som var med i går, var jo kjempesøt. Og hun så så ung ut!
Charlott sa for siden:
Med tanke på ganglaget (type and med luftsmerter) til Gillian lurer jeg litt på om hun er så forstoppet at sex er utenkelig og dermed skal ikke andre ha sex heller? bare en tanke....
scartz sa for siden:
Det er ikke en mulighet at mannen ble nekta sex slik at han "ofret" noe også i perioden dama slanka seg?
Nå har jeg ikke sett denne episoden, så jeg vet ikke om det var slik det foregikk.
Bare vet det var slik på en annen episode, hvor mannen måtte kutte rødt kjøtt. (men hun mente jo det var veldig usunt da)
nellie sa for siden:
Grunnen til sexnekten var at hun bare ville ha sex med lyset av. Og da skulle hun liksom vente til hun følte seg bra og ikke følte hun ville skjule kroppen lenger:) Sånn for å understreke hvor sexy hun da følte seg i forhold til i starten
PrøveKanin sa for siden:
Jeg grøsser inni meg hver gang jeg ser hun dama der
Ååååh. Haha. Da falt dén teorien i grus :geip:
nellie sa for siden:
sexnekt fører ikke til vekttap, vet jeg:p
Chunky sa for siden:
Haha - skjønte at det måtte være Gillian McKeith dere pratet om. Hun er gjenganger på en av mine desiderte favorittblogger - The Guardians badscience.net. Hun har doktorgrad per brevkurs, og er en av de mest forblåste "ernæringsekspertene" i hele den vestlige verden.
Her er en liten oversikt over ting denne dama har funnet på: Gillian McKeith
Er det noe hun ikke har, så er det kunnskap. Hun anbefaler f.eks. hele tiden at man skal spise klorofyll for å få mer oksygen i blodet. Men klorofyll krever lys for å lage oksygen. Det er ikke så mye sollys i magen til folk flest. Og OM det var det så mangler vi også gjeller til å ta opp oksygenet. Som Ben Goldacre sier - dette er noe de fleste 12-åringer vet, men det har tydeligvis gått Ms McKeith hus forbi :)
Yonah sa for siden:
Poenget mitt var at hun vet hva ting inneholder, ikke hva de gjør( eller ikke gjør som det med klorofyllet:lol:). Hun vet hva div. grønnsaker er rike på, men ellers skorter det veldig på kunnskapen.Veggpryd sa for siden:
Jeg klarer ikke å se på de programmene hennes. Blir bare så irritert. Jeg syntes faktisk det var et skikkelig bra program før jeg begynte med LCHF...:rolleyes: Jeg så jo ikke at de dyngene med mat som ble udelikat dandert på et bord til skrekk og advarsel, for det meste bestod av karbohydrater, ferdigmat og dårlig matfett. Jeg så bare usunn mat, og var sååå enig med "Snipa". :lol:
Den dama trenger litt godt med ribbefett, så kanskje hun får freshet seg opp litt hun også. Man kan jo se på lang avstand at hun spiser for mye hirsefrø - og for lite skikkelig mat, stakkar. :lol:
Lurer forresten på om hun går mye på do - og fiser mye... hehe... sorry :o
Nille sa for siden:
Ikke for å være slem, men jeg syns min samboers kommentar var ganske fin: "Hun der kan da umulig spise det hun sier de andre skal spise...... Hun var søren ikke mye sexy !"
[color=purple][/color]
nellie sa for siden:
Men hun føler seg sikkert sexy og det er jo det som er poenget, egentlig.
Nille sa for siden:
...det var det jeg sa til ham også... :) Prøvde å forklare at det med å ta av og/eller komme i form er noe vi gjør for oss selv, ikke for mennene rundt oss.
[color=purple][/color]
Vil jo aldri inrømme for ham at jeg syns kommentaren hans var litt fin, men det viser at han er mer observant enn han var før :D Han spurte hvorfor hun pg de i programmet heller ikke kunne spise lavkarbo, for det virker iallefall :p
Om man føler seg sexy, uavhengig av hvordan en ser ut rent fysisk, så stråler det gjerne ut også. Jeg vil heller ikke være direkte slem, men av det jeg har sett av henne, synes jeg hun bare utstråler nedlatenhet og snerpethet.
nellie sa for siden:
Jeg synes hun utstråler at hun tror hun er dronninga over verden jeg:p kanskje hun synes hun er ekstra sexy med makt? Vettasøren. Selvtilitt sliter ho hvertfall ikke så mye med, kan det virke som.
Ja, nei, jeg skal ikke anta for mye om henne, men hun er ikke min type for å si det sånn :geip:
nellie sa for siden:
neeei, jeg hadde nok funnet ei som var litt mindre dominerende og litt mer glad i livet:p
Mr. Muscle sa for siden:
Har prøvd, funket vel relativt dårlig. Men jeg ble da slankere. Har riktignok følt meg sexy ved enkelte anledninger, men det går fort over når jeg ser meg selv i speilet :D
Kanutten sa for siden:
Klorofyll er bra mot dårlig ånde! :p Men det smaker gress....:ku:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.