Vettel sa for siden:
www.kostdoktorn.se/jamie-oliver-radda-vara-barn-radda-var-mat
Se denne, bli inspirert.
Nå er ikke Jamie helt lavkarbo, men han er hvertfall på vei. Ren mat.
Vettel sa for siden:
www.kostdoktorn.se/jamie-oliver-radda-vara-barn-radda-var-mat
Se denne, bli inspirert.
Nå er ikke Jamie helt lavkarbo, men han er hvertfall på vei. Ren mat.
Vettel sa for siden:
Jamies saker:
Se delen 11:40... Hjerteskjærende.
arnakristin sa for siden:
Hei,
For ikke lenge sinden la Chuncky ut en link til et fantastisk foredrag med Jamie Oliver og den tråden finner du her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31137&highlight=Oliver
Vettel sa for siden:
Ahaa! Er akkurat samme foredrag faktisk. Litt treg jeg da.. ;)
arnakristin sa for siden:
Hei
:o litt treg nettilgang her, trodde det bare var en artikkel, så ikke at det også var en link til foredraget der, he, he...
Cherry sa for siden:
Jeg syns det var ett veldig, veldig sterkt foredrag. Burde vinne en pris i seg selv.
Carisma sa for siden:
Ikke sett foredraget eller lest artikkelen enda, men jeg har sett litt av Jamies programmer + har den ene kokeboka. Og det er neimen ikke langt til lavkarbo altså!
Vettel sa for siden:
Han er litt mer skeptisk mot fett enn enkelte av oss her inne. Men veldig bra at han har så stor fokus på sukker og hvetemel! For det glemmer så mange, inludert vårt eget ernæringsråd. ;)
Og ren, naturlig mat er jo alltid best. :)
Kanskje Jamie er litt Lindberg orientert, sånn helt uten å vite det? :D Litt mer karbohydrater og litt mindre fett...
Sungrazer sa for siden:
Foredraget ble holdt på TED. Jeg vil på det sterkeste anbefale www.ted.com/ ikke bare pga. dette foredraget men en mengde andre fantastiske, og inspirerende foredrag.
Se bare f.eks dette om Jill Bolte Taylors foredrag om hjerneslag. Hun er hjerneforsker og fikk selv hjerneslag, og i dette foredraget forteller hun om hvordan hun opplevde hjerneslaget:
www.ted.com/talks/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight.html
Cherry sa for siden:
Jeg tror ikke nødvendigvis at han er så skeptisk mot godt fett. Var det noen indikasjoner under foredraget på dette?
Alkazelters sa for siden:
Hva er det du mener er godt fett da?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.