zapem sa for siden:
... står der i en avis reportasje i den danske avis BT.
Artikkelen finnes her www.bt.dk/slank/saadan-smider-du-kiloene-...-med-kulhydrater
Ja ja igen pro og contra rundt kulhydrater. :eek:
Hilsen
Frank
zapem sa for siden:
... står der i en avis reportasje i den danske avis BT.
Artikkelen finnes her www.bt.dk/slank/saadan-smider-du-kiloene-...-med-kulhydrater
Ja ja igen pro og contra rundt kulhydrater. :eek:
Hilsen
Frank
Iset sa for siden:
Hehe sånne artikler vil aldri slutte å komme. Jeg har ei GR-bok der det står "heldigvis er det slutt på den tiden da man trodde man ble tykk av å spise brød", og i en gammel Ingrid Espelid-kokebok jeg har, står det et kapittel om poteter og brød der begge deler blir lovpriset som det sunneste man kan spise, grunnsteiner i kostholdet og at man bør velge bort kjøtt og slikt til fordel for "grønnsaksretter", spesielt poteter. :P
Gracella sa for siden:
Jeg gikk videre på linken:" Slik forbrenner du 1000 kalorier i timen" og der stod det noe gøy (tror jeg)
Med et sjippetov i tasken kan du træne når og hvor som helst.
Det hørtes bare så artig ut, har ikke peiling på hva det kan være, hehe
edit:
Åhhhhh, det er et hoppetau.....
Veggpryd sa for siden:
Sjippetov! :lol: Jeg tipper det er hoppetau, men ikke fanken kom jeg skal slite meg ut med hoppetau og brødskiver for å gå ned i vekt! Har vært der - har gjort det - men gikk opp i vekt og ble veldig støl! he he.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.