Hvilke kosenavn blir brukt på dere? Barn? Bedre (-eller dårlige) halvdel?
Siden jeg nå tydeligvis har "bosatt" meg her på forumet, har kanskje noen sett at jeg kaller barna mine for trolla :hearts:
Dette er ikke fordi de er så grusomme - eller ligner på noen troll for å si det sånn - men fordi jeg i et helt år satt på sengekanten å sang ai ai ai ai ai boff (når trollmor har lagt sine 11 små troll....osv) Så for meg er dette bare kosete :p
Lillegutt på 4 uker (i morgen) har ikke heeelt fått navn enda, så foreløpig "heter" han Pjokken :love:
Syns det er et koooselig "navn", han er jo en så god, liten "Pjokk" ;)
Her er det hundene som har flest kosenavn :p Yngsten på 8 mnd heter Järki, men går under navn som Smultkula, Knaskeladd, Dritdunken (spiser ALT=mye diarè) og Tælpen.
Den eldste på 22 mnd heter Toiwo og har Totten som kjælenavn nr 1. Bruker også Særingen, Snålingen og Gamle Mann ...
Når jeg har drøyd hårklippinga litt for lenge kaller sambo meg Madam Mim... HRMPF! :p
Sambo ligger inne på min mobil som KnottenTotten, min yngste sønn har alltid blitt kalt Soppen og min datter Dættæl. Da hun var lita tøtte pleide hun å si "Hettel ikke Mallell (Marielle), hettele Dættæl!" Talefeil DeLuxe :D
Eldste mann har sluppet billig unna, han heter Christopher men blir bare kalt Chris.
Det var min familie :D
Exen min kalte meg ''vesla'' eller ''gnomen''. Til og med ''hobbiten'', hvilket jeg IKKE var særlig begeistret for (men fortalte meg selv at kun handla om mine unormalt store føtter, hehe). Jeg vet ikke helt hvor disse navnene kom fra, jeg er ikke SÅ lita, 167 cm, men det fikk vel han med sine 183 cm til å føle seg mandig :rolleyes:. Jeg kalte han ''Olle'' eller ''dust'', noen ganger ''furu'', som er det første valget som kommer opp på mobilen når man bruker stavekontroll. :lol:
En fyr jeg data en stund kalte meg ''pus''. Det må jeg si falt bedre i smak!
Ellers kaller jeg katta mi for ''tjukken'' og ''tjukkebolla'', selv om han ikke er det minste tjukk :p
Jeg og søstrene mine kaller foreldrene våre for ''høvdingen'' og ''gamla''. Særlig populært hos mamma, haha!
Jeg ønsket meg alltid et kallenavn når jeg var yngre. Syntes det hørtes så kult ut å bli kalt Anki og Chris og Camma og Soffi og Benny og alt sånt.
Er ikke så veldig oppfinnsomt med kallenavn her gitt:p
Baby-Emma blir kalt Emmerten.
Emilkatten blir kalt litt av hvert, alt etter hvilket humør han utstråler. Surmil, Hypermil, Teitmil, Dummil, Finmil, Slemmil osv
Gaaanske teit:rodme:
Kjærsten kaller meg for kona si og ellers så går det mest i navn og "kjærsten"
Jeg kaller Andreas for "trollet" og lille gullen..:love:
Gubben ble kalt "nussepusen",tror ikke han synes det var så koselig..:lol:
Ellers går det i "kjærring", "droget" og "pus"
Jeg er 29 år og pappa kaller meg fremdeles på Tolla si :love:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.