< Tilbake til oversikten

Hva kan jeg spise og ikke?

-MitchHedberg- sa for siden:

Hva kan jeg spise og ikke på Ketolysekuren?

Hva er et veldig ikke?

Bor i England, og finner ikke noen bøker om kuren. Men kan noen her forklare meg kort og greit hva kuren går ut på?

Hva kan spises til frokost og middag?

Løvetann sa for siden:

Du kan bestille boken "Slank med ketolysekuren", kosttilskudd og sticks fra [url="www.ketolyse.no"]www.ketolyse.no[/url]. I boken får du kuren forklart i en sammenheng, og det er en fordel for å unngå fallgruber.

Hvis du vil ha en rask innføring og kan vurdere å gå på lavkarbo generelt (ikke-ketogen=altså uten ketose eller opplegget fra ketolyse), finner du grunnleggende informasjon om det ("lavkarbo på tre minutter) her.

Ellers er det masse bøker på engelsk med oppskrifter for dette kostholdet, så din lokale bokhandel kan hjelpe deg. (Stikkord: "Low carb, high fat" eller "Atkins", f.eks.)

Lykke til!

arnakristin sa for siden:

Hei,
Sjekk ut denne lille hendige saken, www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf
Du kan spise kjøtt, fisk, fugl, grønnsaker som vokser over jorden +løk, –mais, urter, krydder. Se opp for kryddermikser de innholder ofte forholdsvis mye sukker.

Her finner du litt mer informasjon og en samling linker til informasjon på forumet, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Jer er ketolyse delen av forumet, forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110

Her finner du oppskriftsdelen av forumet, forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.