< Tilbake til oversikten

Ikke gått ned i vekt enda ...

frkDoug sa for siden:

jeg har gått på ketolysekuren i en uke nå, å har ikke gått ned i vekt....er det noen grunn til dette? hører alle sier de gikk ned 2-3 kg den første uka, men jeg har ikke gått ned noe...hva gjør jeg feil? prøver å følge oppskriftene, og regner ALLE karboene i maten min, passer på så jeg ikke går over dagsrasjonen.. men jeg føler meg bedre da, kroppen føles litt "fastere".. :) jeg har målt med stix, og jeg varierer mellom lyserosa og mørkerosa utslag...så jeg er jo i ketose! er jeg bare utålmodig eller?

Håper på svar :)

Charlott sa for siden:

Er nok bare litt utålmodig :)
Kommer også an på hvor mye du skal ned, hvor du er i syklusen osv :)
Synes virkelig du skal måle deg også! Vekta mi går ikke fort nedover lenger, men allikevel krymper jeg. Du sier jo at du føler deg fastere i fisken, er søren meg ikke dårlig "bare" det :D

Lava sa for siden:

Du er ikke alene om å ikke gå ned de første ukene, ja ukene!
Jeg gikk ikke ned i begynnelsen, følte meg bare dum og lei i kroppen, men
så løsnet det. Og de som mister mye første uka, har nok mye vann i kroppen, og
det er sikkert bra å ikke ha det. :p
Lykke til videre, gi det 4 uker før du blir for lei deg, minst! :klem:

frkDoug sa for siden:

Takk for gode svar :)

Ja, jeg er nok bare utålmodig...klarer ikke å vente til kiloene forhåpentlig vis forsvinner! :) Men jeg føler det på kroppen, at det "strammer" seg inn..!Herlig! : )
Jeg har også fått et mer stabilt humør (det sier iallefall samboeren min, hihi ), føler meg mer pigg...ikke mer sløving på sofaen etter en middag! :)
Uansett,så skal jeg holde ut til resultatene begynner å komme,gleder meg ! :)

StegforSteg sa for siden:

Nyt helsefordelene og humøret - så kommer vektnedgangen snikende :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.