Jeg er her ennå, men hoppet av ketolyse pga legen. Men holder fortsatt på , men nå lever jeg lavkarbo, men fortsatt ingen poteter , pasta , ris osv.:) Begynt på trening og syns det går lettere nå :)
Har tatt av meg 8,5 kilo siden 5 januar. ER veldig fornøyd Men må ned 22 til ;)
Hvordan går det med dere?
Jeg gikk ned 4 kilo etter 2,5 uke. Jukseveiing i helgen tilsier en ca 7-8kg på 26 dager.
Må ellers se å få meg litt trening. Det blir litt mye sitting på jobben og hjemme.
jeg har gått ned ca. 7 kg siden 18. januar og er vel delvis fornøyd med det. Hadde vel håpet å ta litt mer, men det er jo en start :o Har kommet godt i gang med gåturer. Føler at det er beste trimform for meg. Skal stå på videre :D Lykke til alle dere andre her også :)
"Everything i like is illegal, immoral or fattening ":p
Hei, Karissima.....ja, beklager, dumt av meg å klage, vet jeg skal være veldig fornøyd med det...er bare så utålmodig..:D vil helst bli tynn igår. Stå på videre!! Heier på deg :heia:
Her går det opp og ned, så står fortsatt på -5 fra 11. januar. De kiloene forsvant i januar og siden har jeg skeiet ut innimellom slik at jeg står stille.....:eek:
Det er så utrolig mange flinke her som raser ned i vekt - skjønner ikke hvordan dere klarer det! Men men...får trøste meg med at huden følger med meg da :) Og ikke gir jeg opp heller :p
Hallo alle sammen! Flott å se så mange som enda holder koken. Jeg startet også først i januar og har ikke hatt noen sprekker sålangt! Har hatt 3 uker inni her med stillstand på vekta, og min totale vektnedgang har vært på 7 kg. 7 kg på tross av daglig, passe hard trening. Fortvil ikke - jeg har 17 - 19 kg igjen på turen og det akter jeg å nå. Er det noen av dere som har meldt dere på veietråden, rockeringtråen og etc? I såfall kan jo det være en flott måte å bli motivert til å komme seg opp av sofaen. Mine treningsformer er 45 min zumba, spankulere eller jogge og rockering - når den blir innkjøpt til helga!
Hei. Jeg er med i rocketråden så kom og bli med du også når du har fått ringen i hus :heia:Trener også med zumba og det er jo virkelig lystbetont trening :)
Hm.. joa, gått ned 4,7 kg siden 4. januar. Er fornøyd, men har ikke skeiet ut en eneste gang jeg heller. Underlig at noen går ned over dobbelt så mye som andre. Det viser hvor forskjellige vi er:rolleyes:
Om ikke dere som virkelig har rast raskt ned har noen suuuupre uoppdagede tips??? Bare å komme med de, altså..;)
Jeg trener yoga og spinning i tillegg til hverdagsaktivitet med to små. Men, sitter mye på kontoret og...:(
Ellers ønsker jeg meg veldig rockering!!! Må bare vente litt da vi nå pusser opp hele huset..;)
da jeg ikke har vekt har jeg ikke fått veid meg.. :) men jeg kjenner godt på både kropp å klær, at her har det skjedd ting! så gleder meg til å komme hjem til mine foreldre i påsken å gå på vekta :D
Ingen skal si at det går fort akkurat nå, men det går da nedover!
Minus 9 siden 4.januar, men det meste gikk i starten. Nå sliter jeg litt mer.
Følger dietten så godt jeg kan, og er fornøyd og glad. Klærne blir større og større, og formine blir bedre og bedre. Det er i grunnen det viktigste! :D
Jeg gikk ned 4,3 kg i januar, og har deretter gått ned 1,4 kg siden det. Holder ut og trener mye. Ser at kroppen blir fastere og faster, men går ikke ned........MEN jeg tror fett% har gått ned.
Jeg har økt på litt med karbe de to siste ukene, ligger nå på mellom 30 og 40. Tester ikke om jeg er i ketose heller, men jeg tror g\faktisk jeg er det (metallsmaken er tydelig)
Jeg jobber meg vekk fra ketosen forsiktig, men er usikker på hva jeg skal spise av fett så det ikke går feil vei. Jeg føler meg bra og hårm hus og negler har det godt. Men kunne jeg ikke fått gått ned litt til ?????
Siden sommeren 2009 har jeg totalt gått ned 20, men begynte ikke på lavkarbo før 2010.
Jeg har gått ned 17kg siden nyttår 2010, og er fornøyd, synes det har vært tøft noen dager, men viljen til å fortsette er STOR...skal ned minst 18 kg til...og håper det går...har ikke satt noe tidsperspektiv på dette, men håper på ti kg til før juli...
Dette forumet har gitt meg mye, takker for alle som gir råd og veiledning her inne:O))
Har gått ned 8,4kg siden 25 januar, er kjempe fornøyd:) Det beste er at jeg aldri har spist så god og variert mat tidligere, og det føles slett ikke som jeg er på noen slankekur:) Mye av dette er nok takket være et helt TOPP forum:hearts:
Jeg begynte med lavkarbo/ketolyse 7 Januar, MEN startet ikke med å veie meg før 25 januar (antar jeg gikk ned litt de to første ukene? men det har jeg ikke fått registrert).
Men har da siden 25 januar til i dag gått ned 10,4 kg :)
Gratulerer , du har all grunn til å være fornøyd ja :) Jeg har ikke gått ned mer enn 3,1 kg siden midten av januar men har sluttet å stresse over det . ;)
Takk for det :)
Jeg syns selv det er rart, 10,4 er faktisk en god del kg. men klarer ikke helt å se det på meg enda. Har tenkt å prøve noen bukser nå straks, har ikke brukt bukser på langt over et halvt år nå pga. det bare hår gått i leggings den siste tiden, du vet.. moten :p
Hadde nesten gitt opp litt håpet siste ukene/dagene. Gikk mye opp og ned mellom 2 kg :/
Leser jo ofte historier om folk her som mister kg etter kg!! Blir stressa av det.. hehe.. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.