< Tilbake til oversikten

Oppfinnsomme festtriks (synes jeg da ...).

merethe1 sa for siden:

Skulle i 40årsdag i går ,og grudde meg litt for hvordan jeg skulle klare å gjennomføre på en noenlunde riktig måte :confused:
jeg brukte litt tid på å legge en "slag-plan"... vi skulle på "forspill" først ,og tenkte at det sikkert ville være masse fristende chips/peanøtter/sjokolade ol. på bordet,så jeg tok med eget "snop" og hadde i en liten skål for meg selv ( de vet hva det går i for tiden , så ingen som stillte spørsmål..)jeg hadde litt baconchips,salte mandler og et par ruter mørk sjokolade ,cavalier.

Jeg spurte jubilanten på forhånd hva hun skulle servere av mat ,og det klassiske svaret : "hva serverer en til 100 mennesker da ?
gryterett selvfølgelig.. "(de var to som feiret sammen,tilfelle noen synes det var mange mennesker til en 40årsdag..)

Flott... med kjøttdeigen,sausen..sikkert noe mais ,ris..rundstykker..
kunne jo ikke ha spist noe der jeg ,bortsett fra salaten kanskje ?? Så jeg lagde min egen gryterett ,med kylling,fløte,paprika og sopp... tok med i en liten boks ,forsynte meg av salaten og la diskre oppå min egen mat..

Drakk noen glass med rødvin ,men det er vel tillatt.. og med litt dansing etterpå, så fikk jo damen trent litt i tillegg :D

Så alt i alt synes jeg at jeg klarte meg fint ,og ingen dårlig samvittighet dagen derpå :p

Chiquita sa for siden:

Kjempeflott.
Med litt planlegging så går slike dager kjempefint - og det har du jo bevist nå.
Så er det mindre å grue seg til nestegang

camryn sa for siden:

:heia: Så flink du var!

Gracella sa for siden:

Kjempebra planlagt og gjennomført!!:)

Gerd sa for siden:

Flott og fornuftig gjennomført :heia:

Kanutten sa for siden:

Megaflink du! :heia:
Jeg har tom vært på pizzarestaurant med egen pizzabunn... det gikk greitt det!

Frk.Sofie sa for siden:

Så fint og flott planlagt. Var selv i selskap sist uke og verten hadde smørbrød. Tok med meg et par Nannahs knekkebrød og verten hadde laget en tallerken med eggerøre, roastbiff, reker og westfaler til meg..jeg hadde også med meg hjemmelaget bringebærmouse til kaffe'n..

Licota sa for siden:

Kjempebra gjennomført !:)

merethe1 sa for siden:

tusen takk for gode tilbakemeldinger:) og ja,det var faktisk ikke så vanskelig ,når jeg bare var godt forberedt...

Seba-stina sa for siden:

Å, så bra at det gikk så fint da!
Jeg skal snart i fest selv, og vet det blir servert pizza bestilt fra pizzasjappa, og lurer VELDIG på hvordan jeg skal komme meg gjennom den maten uten å bli sett rart på..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.