merethe1 sa for siden:
Skulle i 40årsdag i går ,og grudde meg litt for hvordan jeg skulle klare å gjennomføre på en noenlunde riktig måte :confused:
jeg brukte litt tid på å legge en "slag-plan"... vi skulle på "forspill" først ,og tenkte at det sikkert ville være masse fristende chips/peanøtter/sjokolade ol. på bordet,så jeg tok med eget "snop" og hadde i en liten skål for meg selv ( de vet hva det går i for tiden , så ingen som stillte spørsmål..)jeg hadde litt baconchips,salte mandler og et par ruter mørk sjokolade ,cavalier.
Jeg spurte jubilanten på forhånd hva hun skulle servere av mat ,og det klassiske svaret : "hva serverer en til 100 mennesker da ?
gryterett selvfølgelig.. "(de var to som feiret sammen,tilfelle noen synes det var mange mennesker til en 40årsdag..)
Flott... med kjøttdeigen,sausen..sikkert noe mais ,ris..rundstykker..
kunne jo ikke ha spist noe der jeg ,bortsett fra salaten kanskje ?? Så jeg lagde min egen gryterett ,med kylling,fløte,paprika og sopp... tok med i en liten boks ,forsynte meg av salaten og la diskre oppå min egen mat..
Drakk noen glass med rødvin ,men det er vel tillatt.. og med litt dansing etterpå, så fikk jo damen trent litt i tillegg :D
Så alt i alt synes jeg at jeg klarte meg fint ,og ingen dårlig samvittighet dagen derpå :p