Hei. Jeg gikk på ketolysekuren for litt over et år siden og alt funket fint. Men så ble jeg gravid og sluttet. Nå har jeg begynt igjen, men føler meg mye dårligere enn sist.
Har mye vondt i magen (fra bunnen av ribbeina og opp)og er kvalm. Er bare på fjerde dagen. Noen som har opplevd lignende? Redd for at det er noe galt. Fikk hellp svangerskapsforgiftning for to mnd siden og har fortsatt høyt blodtrykk og skiller ut noe proteiner i urinen, derfor jeg er litt engstling for om dette skal ha noe å si?:confused: Det står jo bare at det er ved lever og nyresvikt at kuren ikke skal benyttes og det har jeg jo ikke. (Det er jo mer enn lever- og nyresvikt, men det er det eneste som er i nærheten av min "tilstand")
Jeg spiser også blodtrykksmedisin og har lest at noen betablokkere kan stagnere vekta? Noen som vet om Centyl med kaliumklorid er en betablokker?
Og til slutt, kan jeg ikke bare ta nycoplus gravid som kosttilskudd? Det inneholder jo alt som ketolyse tablettene?
Takk for svar :)
Jeg går på centyl og vekta går nedover.. ganske så kjapt.. :p Men jeg er blitt fortalt at gravide med høyt trykk IKKE skal bruk centyl. Dette pga at centyl kan øke blodsukkeret samt trigge/utløse diabetes.
Jeg bare kom til å tenke på om du skulle sjekke evt gallestein? Jeg fikk det, og det var så utrolig vont :(
Lykke til!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.