Aline sa for siden:
en kar som får matkurs (lavkarbo) av homsepatruljen på tv3 nå... følg med!!!! :D
Aline sa for siden:
en kar som får matkurs (lavkarbo) av homsepatruljen på tv3 nå... følg med!!!! :D
Aline sa for siden:
ok.. de viste kun en panering.. med mandler, olje, chili og urter :)
smosje sa for siden:
Jojo, men det hørtes ikke så værst ut bare det! :)
Flott å vite en måte å panere med uten å bruke griljermel (øh... akkurat som om jeg panerer så ofte da, men... :o Kan jo begynne nå! :p )
Nille sa for siden:
Det er masse du kan bruke til panering !
Revet parmesan + pisket egg (først dyppe i egg så i parmesan - evt blandet med urter)
Da må du ha teflonpanne og ikke bruke for sterk varme.
Knust baconsvor + pisket egg (først dyppe i egg så i det knuste baconsvoret)
Alle typer nøtter (men mandler er mildest og mest nøytralt på smak - macadamia nøtter også er godt)
Skal se i den nye kokenoka mi når jeg kommer hjem - der står det mase forslag tror jeg ! :sikle:
Marianne sa for siden:
Har du fått den nye kokeboka nå da? Var det mye spennende???
:klem:
aveline sa for siden:
Takk Nille....
Jeg har faktisk savnet en god stekt seibiff m/løk. Men med knust svor vil det bare bli en smaksforsterker!*
Nille sa for siden:
Det er så masse at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Fikk enda to nye idag !! :p
Skal fortelle mer siden jeg !:)
smosje sa for siden:
Kult, Nille! Takk skal du ha! :stortsmil
elian sa for siden:
Å! Takk for masse panneringstips, Nille!!! Det har jeg aldri tenkt på! Jeg synes nemlig sprøstekt fisk er såååå godt! Men så er det den ferdigebutikkpanneringen da.......... :mad:
Jeg har torsk i fryser's, så i dag skal jeg jammen meg prøve en eller annen god pannering.... Jeg har både parmesan, mandler og bacon svor... Hva passer best til torsk tro??
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.