Superteddy sa for siden:
Man kan vel bare kjøpe vanlig på apoteket ja? Må ikke være bestilt på nett eller en plass de har lavkarbo-ting?
Superteddy sa for siden:
Man kan vel bare kjøpe vanlig på apoteket ja? Må ikke være bestilt på nett eller en plass de har lavkarbo-ting?
Anne sa for siden:
Apotek og helsekostforretninger har Magnesium...noen dagligvareforretninger også:)
Gerd sa for siden:
Neida, du kan kjøpe på apotek/helskost også :)
Men husk at sammensetningen i Ketolysevitaminene er tilpassa en ketogen kur.
Viss du ser her www.ketolyse.no/index.php?side=produkter
og trykker info på vitaminboksene så ser du hva de inneholder.
Flere har erfaring med at å sette sammen tilsvarende faktisk blir dyrere enn disse vitaminene fra ketolyse. ( boksene er for 7 ukers forbruk og kommer på ca 50/55 kr uka)
:)
Viclin sa for siden:
Jeg gjorde et kupp på XXL føler jeg. Der hadde de bokser med Magnesium til 99,-. Det var 100 stk i en boks à 300 milligram eller hva det nå er.
Det ble ganske mye billigere enn Ketolysemagnesiumen som er 69 kr for en boks med 50 stk à 200 mg.
Kjøpte en boks tidligere i uka, og en til igjen i dag, så nå har jeg for en stund.
Photobscura sa for siden:
Ikke et vondt ord om ketolysevitaminene, altså. Men på shopping4net får du stort sett alt av vitamin- og mineraltilskudd billigere, om det er målet :)
Superteddy sa for siden:
Tusen takk for svar! Da får jeg se hva jeg ender opp med å gjøre! :) Kanskje jeg skulle smelle til å kjøpe en av startpakkene når det tikker inn penger på kontoen! ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.