Jeg synes det er vanskelig å få gått tur. Jeg har bekkenløsning og kan derfor ikke gå raske turer uansett, og nå er det jo vinterføre i tillegg. Jeg har baby på tre måneder, så jeg må ærlig innrømme at jeg er sliten. Jeg trener litt styrke a`la pilates og litt treningsball, men jeg får liksom ikke gjort i nærheten så mye som jeg skulle ønske.
sånn fra offesielt hold uansett slanking eller ikke er vel ca 1 time eller noe sånt anbefalt til fysisk aktivitet hver dag. jeg trener spinning stortsett 2-3 ganger i uka. å et par økter styrke. har en jobb hvor jeg tar trapper istedet for heis ol. så det blir vel 1-3 timer om dagen......
Anbefalninger fra offentlig hold har aldri hjulpet meg i særlig grad når det kommer til helse og vekt :p.
Jeg prøver å legge opp hverdagen til mest mulig fysisk fostring uten å kalle det trening, unngår å ta trikk/buss/bane/heis mest mulig, f.eks, man kan fort bli for komfortabel med alle transportmuligheter, jfr å ta bilen til treningssenteret ;). Trener litt yoga nå og da, men det er mest for mitt eget velbefinnende, og det er godt for ryggen.
Nei, det har jeg vel ikke gjort, men nå har jeg hatt null vekttap de tre ukene jeg har holdt på, så i dag skal jeg på treningssenteret og ta igjen det tapte!!!!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.