< Tilbake til oversikten

Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Namba sa for siden:

Jeg synes det er vanskelig å få gått tur. Jeg har bekkenløsning og kan derfor ikke gå raske turer uansett, og nå er det jo vinterføre i tillegg. Jeg har baby på tre måneder, så jeg må ærlig innrømme at jeg er sliten. Jeg trener litt styrke a`la pilates og litt treningsball, men jeg får liksom ikke gjort i nærheten så mye som jeg skulle ønske.

Er dere flinke nok med turgåing og treningen?

Gerd sa for siden:

Nei, da jeg gikk på ketolyse 2007 og gikk ned masse, trimma jeg ikke regelmessig. Gikk en tur i av og til. Tok husarbeid som trim...

:)

Jabba sa for siden:

Nei, trener ikke regelmessig. Men jeg har en jobb der jeg står og går hele dagen så det blir liksom min trim...

Anne sa for siden:

:o
sukk

lille74 sa for siden:

sånn fra offesielt hold uansett slanking eller ikke er vel ca 1 time eller noe sånt anbefalt til fysisk aktivitet hver dag. jeg trener spinning stortsett 2-3 ganger i uka. å et par økter styrke. har en jobb hvor jeg tar trapper istedet for heis ol. så det blir vel 1-3 timer om dagen......

Viclin sa for siden:

Jeg har trent 18,5 timer hittil denne måneden, så det blir jo litt i underkant av en time om dagen i snitt.

Photobscura sa for siden:

Anbefalninger fra offentlig hold har aldri hjulpet meg i særlig grad når det kommer til helse og vekt :p.
Jeg prøver å legge opp hverdagen til mest mulig fysisk fostring uten å kalle det trening, unngår å ta trikk/buss/bane/heis mest mulig, f.eks, man kan fort bli for komfortabel med alle transportmuligheter, jfr å ta bilen til treningssenteret ;). Trener litt yoga nå og da, men det er mest for mitt eget velbefinnende, og det er godt for ryggen.

Val sa for siden:

Nei, det har jeg vel ikke gjort, men nå har jeg hatt null vekttap de tre ukene jeg har holdt på, så i dag skal jeg på treningssenteret og ta igjen det tapte!!!!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.