Var innom min nærmeste Meny i dag, og hadde en hyggelig samtale med en i ferskvaren (sjefen mest sannsynlig).
Han tok inn ketolysepølser i fjor på forespørsel, og hadde tenkt å ta inn flere pølser til årest grillsesong! Det var til og med plass i hyllene til de :) Han sa at han husket meg fra i fjor... jeg kan ikke akkurat si at jeg husket han men hyggelig var det nå.
Rimelig fornøyd var han nå også på at de hadde tatt inn ketolysepulver. Hæ?? sa jeg. Det er det vel ikke noe som heter/er??? Og ble "dratt rundt " hele butikken da for at jeg skulle se. Jo men sann, både bakemiks, soyaprotein, vintaminer, stix, bok og dvd stod på hyllene :)
Så, nå gleder jeg meg til påske,- da blir det ketolysegrillpølsemiddag!!! NAM!
Så det er bare å oppfordre "sin" Meny til å ta inn produktene.
[size=1][/size]
Et lite tips fra meg.
Meny på Ringnes Park i Oslo har pølser uten noe karber fra "Jacobs utvalgte". Det er choriso og bratwürst. De er kjempegode, men koster 45 for 4 pølser. Litt dyrt, men jeg klarer meg med 2 stk til middag og da er det jo ok.
Så flott, takk for tips!! Jeg skal garantert på Meny på Åssiden i morgen. Satt akkurart her og lurte på om jeg skulle bestille boka ++ på nett. men jeg er så uttålmodig at jeg vil begynne med en gang.
Jeg har gått på en litt hjemmesnekret variant av Ketolyskuren og Atkins etter det jeg har lest her på forumet, men nå skal jeg begynne skikkelig.
Observerte at Meny på Sletten i Bergen har også bakemix, proteinpulver, magnesium og sink-krom. Hadde ikke tid til å se eller spørre etter lavkarbopølser, men det skal jeg huske neste gang.
Jeg oppdaget i går at min Meny også hadde soyamel, til en betydelig hyggeligere pris en soyabakemiksen til Ketolysekuren. Disse bør vel fint kunne brukes om hverandre?
Bortsett fra at soyamel er mer karborikt enn soyaproteinpulver. Men du kan spare penger på å kjøpe soyaprotein på helsekost eller treningsstudio eller fra Proteinfabrikken e.l. Mye større kvanta, men det har i alle fall pleid å være hyggeligere priser.
Da har jeg vært på meny og kjøpt bok, sticks, bakemiks og vitaminer. Eller det vil si jeg så først når jeg kom hjem at det var tre typer tabletter, jeg fikk kun med meg magnesium. Trenger jeg virkelig så mange tabletter? - jeg er ikke noen glad i det.
Så nå er jeg litt mer ordentlig i gang. Gøy med sticks, greit å se at den var mørke lilla. Takk igjen for tips.
Er en veldig fordel å bruke tablettene som er anbefalt til kuren, regner med at Torkil har en grunn til å anbefale dem .... ;)
Å måle på stiksen skal gjøre minst 2 timer etter kveldens siste måltid. Mørk lilla KAN bety at du får i deg for lite væske, greit å ga i bakhodet :)
Sitat: "Magnesium: Her har vi enda et viktig mineral av stor betydning for energiomstningen i kroppen. Mer enn 300 kjente enzymer er avhengig av magnesium for å fungere optimalt. Flertallet av disse deltar i de kjemiske prosessene som er avgjørende for forbrenningen av karbohydrater og fettstoffer. Av alle mineralene er magnesium antagelig det viktigste for kroppens energiprodukjsjon. Magnesium har viktige effekter på hjerte-og karsystemet. Det virker avslappende på musklene i blodårene og medfører senkning av blodtrykket. Magnesium motvirker rytmeforstyrrelser, for eksempel hjerteflimmer. " Sitat slutt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.