< Tilbake til oversikten

Kosemat?

Stineplinepløne sa for siden:

Hva spiser dere når dere skal kose dere med noe godt?
Jeg har kjøpt inn en sukkerfri sjokolade til i morgen :p

Men trenger masse tips til noe sunt og godt :)

Kitt sa for siden:

Du kan jo ta en titt i denne tråden!
Eller i oppskriftdelen av forumet!:)

Yonah sa for siden:

Stangseleri med kremost er bare yummy!
Eller hva med biff og hjemmelaget bearnaise?

Ikke sis for mye av den sjokoladen da;) Kan bli godvenn med toaletet for noen timer;)

Monicah sa for siden:

bær og pisket krem:) heistads gele med fløte, eggemelk, nøtter...

Kanutten sa for siden:

Ost, ost , ost ,ost, paprika, oliven, selleristang og ost

Charlott sa for siden:

Næmmen.... spiser du ikke ost?? :p

Kanutten sa for siden:

:lol:

Sommerglad sa for siden:

Stekte osteskiver (de blir helt sprø), krydret med grillkrydder og hjemmelaget guacamoledip til :) NAM :D

Yonah sa for siden:

Jaaaa, det er kos det, også gjerne en kaffekopp og en liter iskaldt vann med sitron eller lime i:D

LiMe sa for siden:

Jeg har mistet helt lysten på søtsaker :) Heldigvis! Litt stangselleri med blåmuggost, litt brie og noen oliven gjør susen....

Photobscura sa for siden:

Ja! Kaffe er kos! Og så må jeg innrømme at rødvin også er kos! Eller det er kanskje et voksentegn? Det at man ikke bare løper rundt og drikker rett fra flaska, men fint kan sitte helt i ro i hjemmets lune arne og sippe til et godt glass rødt!

Yonah sa for siden:

Da har du jaggu blitt voksen da! Jeg har alltid drukket fra glass jeg, liker ikke å drikke rett fra flaska uansett hva det er..

Photobscura sa for siden:

Det er vel bare et element i å føle seg ung, gal og frigjort :p. Men jeg foretrekker å drikke fra glass jeg også :D

Carisma sa for siden:

Må kos være mat?

trillian78 sa for siden:

Jeg er enig at kos ikke nødvendigvis må være mat, og at det er viktig å lære seg å kose seg uten mat. Men jeg mener at mat også kan være kos. Jeg koser meg med mat stadig vekk, men ikke i form av sukkerfritt og erstatningssnacks. Jeg koser meg med den maten jeg spiser for å bli mett. Hvis jeg legger litt ekstra arbeid og omtanke i måltidene mine med ordentlige og gode og naturlige råvarer, så er de tilfredsstillende nok i seg selv. Da er det ikke behov for noe ekstra kosemat senere på kvelden.

Licota sa for siden:

Jeg signerer dette med strikketøy og film altså. Eller, nå for tiden går det i bestemorshekling og Mad Men på dvd. :D Men når jeg virkelig skal kose meg (med mat), da lager jeg bringebæris etter oppskrift her inne. Utover det så koser jeg meg med all maten jeg lager. :cool:

solanolsen sa for siden:

Jeg har en viss forkjärlighet for Werthers Orginal,sugar free.
Den er supergod,andre som har smakt den?

Smakfull sa for siden:

Kos er en kopp te og fyr i peisen :)

Ja, så klart det er kos å se film og lese en bok osv :)

Men av og til når man har besøk om lørdagene osv, så hadde det vært kjekt å kunne kose seg med noe mat :p

Lørdagene har jeg alltid pleid å spise smågodt :)

Solange sa for siden:

Ja, fantastisk godt:) Liker du best karamell eller kaffe?

Disse må jeg prøve :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.