< Tilbake til oversikten

Sukkerfritt godteri hos Mix

Marianne sa for siden:

Så reklame nå for sukkerfritt løsvektsgodteri i MIX-kioskene !

Verden er på rett vei :)

smosje sa for siden:

Oioioi, det minner meg om den dagen jeg fant en hel smågodt-reol med maltitol-godteri....... :rodme:

Men, bare man lærer å forsyne seg med måte så..... :o

Aline sa for siden:

hurra hurra!!!! :D

(jeg lærer aldri, jeg :D )

snoopygirl sa for siden:

har inntrykk av at det er rimelig mye karbo i det meste av sukkerfritt godteri jeg....var i sverige føre jul,og de hadde masse sukkerfritt godteri der..men hva hjelper det hvis det er masse karbo i det....ikke for å ta i fra deg...dere gleden altså

har ihvertfall vært masse karbo i alt jeg har sjekka

Aline sa for siden:

du kan trekke fra sukkeralkoholene, og da blir det ikke så mye igjen :) så lenge man tåler maltitol og laktitol, da :p

snoopygirl sa for siden:

okidoki........skal jeg prøve å huske..aldri hørt om før i går jeg...

Aline sa for siden:

bare husk å være litt forsiktig første gangen :) jeg spiste en hel plate sjokolade og en time senere hadde jeg diarè :D....

Roy82 sa for siden:

Noen som vet noe om det mix selger da? hvor mye net.karbohydrater det er pr 100g på noen av slagene de selger?

Lillemor sa for siden:

Det er sirupmaltitol i det sukkerfrie hos mix! er ikke det karbo i det da??

MHM sa for siden:

Det som er interessant med karbohydrater, er hvor stor blodsukkerstigende effekt det har. Sukkeralkoholer er mye bedre enn sukker i så måte, og de fleste "filosofier" regner ikke med sukkeralkoholer blant karbohydratene. Maltitol har GI = 25, men ellers har de fleste GI rundt 0 (null).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.