Marianne sa for siden:
Noen som vet om noen slike restauranter?
Marianne sa for siden:
Noen som vet om noen slike restauranter?
smosje sa for siden:
Nå vet jeg bare om den der i Arendal jeg da; den med han ketolysekurmannen - den kjekke legen :rolleyes: Men har aldri vært der! Hm... når jeg tenker etter har jeg aldri vært i Arendal i det hele tatt. På tide!! (kanskje det var der man skulle tatt det neste lavkarbo-treffet!!) ;)
Aline sa for siden:
i usa så har fridays atkins varianter i menyen. de har det sikkert ikke i norge, har ikke sjekket... :)
mofe sa for siden:
Hva tror dere.. om man startet en slik restaruant/kafe i Oslo.. om det hadde slått an? :)
Ulex sa for siden:
Madam Reiersen, heter den i Arendal. Maten er enkel, god og ekte lavkarbo, om ikke akkurat kjempespennende. Vi har spist der et par ganger og drar gjerne tilbake. De selger Redlight også. :DUlex
smosje sa for siden:
Nope, ikke da jeg var der forrige uke :(
Nærmeste man kommer er kylling quesedillas/tortillas uten tortillaene :o
Ulex sa for siden:
Ja, det tror jeg! Bare tenk så mye gratisreklame den første profilerte lavkarborestauranten i Oslo ville få! Og så kunne jeg spise middag hos deg hver gang jeg er i Oslo på jobb. :pHva med å starte landets først Ruby Tuesday? De har en en kjempefin lavkarbo-meny, i tillegg til vanlig mat. På tide at Friday's får litt konkurranse. La deg inspirere her: www.rubytuesday.com/menu/default.htm
Go, mofe, go!
Ulex
smosje sa for siden:
Det tror jeg. På cafeen jeg jobbet på før jeg reiste var det alltid flust av folk som spiste lavkarbo, og byttet ut poteter/ris med grønnsaker over en lav sko.
Problemet med lavkarbo/kjøkken er at det blir dyrere. Mye dyrere.
Aline sa for siden:
jeg tror det kunne ha slått an, jeg! bare tenk på alle herfra som hadde reist mann av huse :)
om man itillegg har mat som for "ikke-lavkarbere" virker normal, så har man dem som kunder også :D
snoopygirl sa for siden:
hallois smosje.er det torkilpadker andersen du mener er den kjekke ketolysekur mannen?????????har bilde av han utenpå kurs boka,,,,,ser nyyydelig ut han:)
smosje sa for siden:
Jeg aaaner ikke! Jeg bare leste her inne at 'n var så kjekkas :D
Iset sa for siden:
Jeg blir så forbannet!! Nå har nettopp Subway kommet her i byen, og i USA har de Atkins-wraps der, men ikke her!!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.