Sanne81 sa for siden:
Hei på dere!
Så var det "Påan igjen..." Jeg forsøkte meg på Ketolyse for ca ett år siden uten stort hell! Jeg hadde ikke den rette innstillingen og det gikk som det måtte! Nå er jeg derimot klar som et egg (ironisk nok, siden jeg alerede begynner å gå lei egg). Jeg startet på søndag og klarer meg greit nok, det eneste jeg sliter med er morgen kaffen, jeg er nemlig av dem som aldri er blitt helt voksen og drikker vanlig kaffe. Jeg må ha sukker eller allerhelst vailjesirup i for å orke smaken. Om noen skulle ha noen forslag til hva som kan brukes som erstattning er jeg takknemlig! Te er dog ikke min greie, iallefall ikke uten sukker... :( Hehe...</em> <em>[color=#9932cc][/color]</em> <em>Jeg har i lang tid vært innom her og lest , og er overveldet over hvor koselig dette forumet er! All ære til "sjefene" og alle medlemmene som er så hyggelige med hverandre! Det er jo en viktig del av en livstilsendring å kunne føle at man har støtte, positive mennesker rundt seg og noen å spørre til råds når spørsmålene kommer! For dem er det en del av!</em> <em>Jeg kunne også tenke meg å møte andre fra Sandefjord og omegn. Det hadde vært morro å treffes en gang i mellom, gå en tur, spise middag generellt sett bare funnet på noe sammen med andre med samme livsstil og interesser! Så om noen skulle være interssert så si i fra, jeg er klar!!</em> <em>[color=#9932cc][/color]</em> <em>Så til spørsmålene, som nybegynner er det jo en del av dem:</em> <em>[color=#9932cc][/color]</em> <em>Jeg skal være forlover i to bryllup til sommeren og hadde håpet å gå ned noen kg før det. Første er 12 juni. er 20 kg for mye å håpe på?</em> <em>Jeg går 30-45 min tur hver dag, er på vann-aerobic på mandager og danser Linedance tre timer hver onsdag. Bør jeg gjøre mer...?</em> <em>[color=#9932cc][/color]</em> <em>Jeg er en typisk "slumper" målebeger og vekter er ikke noe det flyter over med i skapene mine. Er det veldig viktig å veie og måle at jeg spiser, utover selvfølgelig å se ann karbene? </em> <em>[color=#9932cc][/color]</em> <em>Hva med proteinpulver/shaker? </em> <em>Jeg kan se for meg å kanskje bruke det i en periode, men for resten av livet ønsker jeg å spise normal sunn mat og turgåing ol som aktivitet. Jeg ser på ingen måte for meg at jeg kommer til å drikke shaker og gå på treningssenter annenhver dag resten av livet!</em> <em>[color=#9932cc][/color]</em> <em>Gleder meg til å fortsette denne gangen! Mitt nye liv er startet, and I
m loving it!!! :heia:
[color=#9932cc][/color]
Sanne