< Tilbake til oversikten

LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

janmesi sa for siden:

Hei - Annika Dahlqvist, Sten Sture Skaldeman og flere, vil i regi av Forlaget Lille Måne invitere alle til kveldsseminar om LCHF (LowCarb HighFat) og lavkarbo i praksis - april 2010.

Mer nøyaktig program kommer til å bli lagt ut her på lavkarbo.no

BERGEN - 27. april - fra kl. 18.00-22.00
Radisson SAS Bryggen hotell - Dørene åpnes kl 17.00
Tilbud på bøker/signering etc. - inng. ca kr 300

HAuGESuND - 28. april - fra kl. 18.00-22.00
Auditoriet i lokalene til Høgskolen i Haugesund

STAVANGER - 29. april - fra kl. 18.00-22.00
Folkets hus i Løkkeveien - dørene åpnes ca kl 17.00

Mer om programmet kommer senere. Ville bare gi dere tid & sted med en gang! Velkommen - beste hilsen Jan M

Hannehk sa for siden:

Så flott at det kommer til et sted jeg kan være også!!! skal deffinitivt der!

grotingeling sa for siden:

Så kjekt! Da er dato for Bergensbesøket notert :D

Estrella sa for siden:

Koster det noe, isåfall hvor mye?

Multi sa for siden:

Vet noen om det er aktuelt med møte i Trondheim?

grotingeling sa for siden:

Ingen ide - men spør Jan, han kan sikkert svare ;)

Cornelia sa for siden:

Håper de kommer til østlandet også... det hadde jeg gjerne vært med på

Manina sa for siden:

Samme her!

janmesi sa for siden:

300 kr per seminar! Velkmmen alle sammen! Fra 18-22
inkluderer velkmst gave!

Supera sa for siden:

Oi, i Stavanger faktisk! Det vil jeg gjerne være med på! Ser at jeg jobber kveld den uka, crap. Men spørs om jeg ikke tar meg fri, og kanskje jeg klarer å dra med meg noen venner også. ;)

janmesi sa for siden:

Vi hadde et stort arrangement på Høgskolen i november.
For å få informasjon om kommende LCHF arrangementer
besøk www.lillemaane.no/lchf/ - be om våre nyhetsbrev.

Trondheim er neste by på programmet.

mvh Jan

Licota sa for siden:

Ja, skjønte dere var på Høgskolen i November, men da var jeg ikke fokusert på lavkarbo enda. Hehe. Men håper dere kommer tilbake! :)

janmesi sa for siden:

KOS arrangerer jevnlig kurs - se kostreform.no
Greetings
Jan

janmesi sa for siden:

Det er nå åpnet for påmeldinger - bruk epost

[email][email protected][/email]

VELKOMMEN - HÅPER Å SE MANGE FRA LAVKARBO.NO

beste hilsen Jan

Iset sa for siden:

Jeg skal hit. :hyper: Noen andre som skal? Ser at det ikke begynner før i 18-tiden, det passer perfekt for da er sjansen større for å få barnevakt så mannen min også kan bli med. Gleder meg veldig!

Iset sa for siden:

Bare 4 dager igjen! Jeg og broren min skal, fikk ikke barnevakt så mannen min kunne bli med. :( Men det blir gøy allikevel, gleder meg. Ingen andre her som skal altså?

Supera sa for siden:

Jeg og moren min skal! :snill:

Iset sa for siden:

Wee, spennende. :D Ei venninne av meg og moren hennes skal også dit. Skal se om jeg kjenner deg igjen på avataren hehe.

Supera sa for siden:

Skal se om jeg ikke klarer å finne deg også og hilse på, hehe.

Tutte sa for siden:

Jeg og en venninne skal også ! Gleder meg ! :)

LineJM sa for siden:

Jeg har også meldt meg på. :) Spennende.

Hannehk sa for siden:

Noen som vet om man må melde seg på? Jeg vet enda ikke om jeg har barnevakt så hadde vært greit om man bare kunne møtt opp! Har veldig lyst til å gå!!

crystall sa for siden:

Jeg og mamma skal også:) blir spennende!

janmesi sa for siden:

Påmelding er ikke nødvendig, men anbefalt. Det er plasser på alle tre steder. Velkommen - ps. Dahlqvist og Skaldeman skal på NRK1 Førkveld kl 18 i dag. mvh Jan

Iset sa for siden:

Takk for tipset, Jan, jeg skal sette det på opptak på PVRen nå så jeg ikke glemmer det. :D

janmesi sa for siden:

Gleder oss til kveldens store lavkarbo-happening i Stavanger i dag - vi hadde fullt hus i Bergen, godt besøk i Haugesund og ser frem til mange glade mennesker i dag. Dørene åpnes klokken 17 og vi begynner klokken 18.00

Folkets hus i Løkkeveien - beste hilsen Jan M / tlf. 93 00 99 22
se [url]www.lillemaane.no/lchf/[/url]

Iset sa for siden:

Can't wait! :D

scartz sa for siden:

Hvordan var møtet? :)
jeg kunne ikke dra pga jobb :(

Iset sa for siden:

Det var kjempegøy! Hyggelig å få møte Janmesi og Skaldeman, jeg pratet masse med Skaldeman og jeg fikk en veldig hyggelig og personlig hilsen av ham i kokeboka jeg kjøpte der. Skaldeman er rett og slett den fødte foreleser, FOR en humor. :D

Nei, det var en kjempekjekk opplevelse og jeg skulle ønske jeg kunne ta med enda flere, det var helst prisen som stoppet venner fra å delta. Jeg var helt i hundre. :D

LineJM sa for siden:

Så har man vært på seminar i Bergen, må si at det var en delt fornøyelse.
Første biten med Dahlqvist og Skaldemann var kjempebra, men litt kort. Siden gikk det nedover.
Jeg savnet biten om lavkarbo i praksis, i orienteringen i begynnelsen så ble dette nevnt som et punkt.
Det som kom i stedet for var ikke godt nok. Bar veldig preg av reklame fra denne klinikken som visstnok har kurert en viss påtroppende fylkesmann. Dessuten alt for teknisk og langt og han gjentok seg selv hele tiden. Gå hjem og øv til neste foredrag! Det burde vært kortet kraftig ned!
Og neste mann var ikke mye bedre:ark på ark med blodprøveverdier er da ikke særlig interessant for en legperson.Skjønte at hun legen var veldig glad for disse resultatene og pasjonert om det hun jobbet med,og det er jo supert, men det var likevel ikke så veldig interessant når det ble case etter case etter case. Dette var jo ikke et seminar for helsepersonell.
Personlig hadde jeg mye heller villet hatt biten om kostholdet i praksis heller enn reklame fra to klinikker som driver med lavkarbo hvor bra det enn er det de driver med. De skulle ha fått mye mindre tid eller så skulle man ha kontrollert litt bedre hva de skulle fremføre.
Gitt hva de kom med så synes jeg heller de skulle fått dele ut flyere og så kanskje en kort presentasjon. De fortjente ikke mer enn 30 minutter tilsammen. [/irritert]

janmesi sa for siden:

tusen takk for nyttig tilbakemelding, jeg er litt enig med deg, det ble litt for mange i Bergen rett og slett, vi skulle heller ha gitt mer tid til skaldeman og dahlqvist. men da har vi lært litt til neste gang.
Beste hilsen Jan

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.