< Tilbake til oversikten

Lindberg/Atkins barer...

Tiril77 sa for siden:

Nå er dere vel snart lei alle spørsmålene mine men.... Jeg lurer på: Disse barene.. Spiser dere dem som et måltid,eller som snacks utenom måltidene??? Og så fant jeg en bar som het Noka på helsekosten i dag.. Hvordan er den??

Ingo sa for siden:

Vet bare om de sjokolade-tingene på Narvesen jeg, og det er rein snacks.
Spise en liten bit om du har et sug liksom...
Ellers får proffene svare på de andre typene... :)

Nille sa for siden:

Bar'ene bør alltid - og uten unntak, kun brukes som mellom måltid, snack eller om du absolutt ikke har tid til å lage skikkelig mat.

De skal etter min mening aldri erstatte et skikkelig måltid. :D

Tiril77 sa for siden:

Så bra!!! :D :D :D :D Jeg har nemmelig ikke lyst til å ofre måltidene mine for en sånn bar.. så om jeg hadde måtte velge mellom dem, så hade nok barene tapt ja! :p

Iset sa for siden:

Noka barene er IKKE lavkarbo. Tror det er minst 30 gram karbo i EN stk. ;)
Jeg har som regel alltid en Atkins eller Lindberg-bar i vesken, i tilfelle jeg blir sulten når jeg er ute et sted og det ikke er skikkelig mat der.

Tiril77 sa for siden:

OJ!! Da går Noka baren i søpla ja! Har ikke turt å åpne den... men du Iset.. den taco lasagnen din var kjempegod! Eneste var at den ble litt sterk, så skal lage mildere variant neste gang.. (mulig jeg hadde i litt mye utenom oppskrifta) og neper i var jo kjempegodt :D I morgen skal vi ha røkte kalkunmiddagspølser, blomkål stappa di og kokt broccoli :D

snoopygirl sa for siden:

hallo tonje..åhhhh for en skjønn unge du har da:)

[color=#ff00ff][/color]
[color=#ff00ff][/color]
åssen har du klart å få til de bildene der da?????????får ikke til en vanlig avatar en gang jeg....flau....

Tiril77 sa for siden:

Takk for det :D Er faktisk ikke jeg som har laget den avataren.. Er ei på nybaktmamma som har lagd den for meg og sendt meg den på mail. Men vanlig avatar er ikke vanskelig å få til.. Gå på kontroll panel, endre avatar og så kan du velge et av de mange bildene som ligger der, eller legge inn ditt eget avatar.. Da må du bare forminske bildet ditt i et eller annet fotoprogram.. jeg bruker PIXrezizer..

Iset sa for siden:

Så flott at du likte lasagnen. :D Den er en gjenganger her i huset ja, blomkålstappen og. :D

Anne sa for siden:

Jeg spiser Lindberg Bar som en nødløsning...dvs hvis jeg ser det går for lenge til et riktig måltid. Har alltid en i veska i tilfelle. Ikke noe i veien for å ta en smak som kos også....:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.