< Tilbake til oversikten

Til dere som har kommet ned til den vekten dere ønsker

purple sa for siden:

hei dere som har kommet ned til den vekten dere ønsker.

Jeg lurer bare på om hvordan dere lever nå? Er dere superstrenge med dere selv? Skeier dere ut med noe skikkelig karbobomber innimellom?

Chunky sa for siden:

Jeg har spist to stk Ben&Jerrys siden juni i fjor. Men det var bare tull. Ikke trengte jeg det, og ikke hadde jeg godt av det. Tok meg nesten 14 dager å bli kvitt vann i kroppen, i tillegg til at jeg var uvel i flere dager etterpå. Jeg har også hatt et par mer moderate og planlagte utskeielser, som f.eks øl. Det gikk helt fint.

Alt i alt, har jeg det utrolig mye bedre på et lavkarbokosthold enn uten. Så jeg ser ingen grunn til å eksperimentere så alt for mye med det kostholdet som gjorde meg overvektig i utgangspunktet. Men i den rette settingen stresser jeg ikke. Tar det som det kommer.

StegforSteg sa for siden:

Jeg tror alfa og omega her er at lavkarbo ikke er en diett - men en livstilsomlegging. Man savner etter hvert ikke karbene - og man trenger de ikke.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.