Dette er bare et lite frust-utbrudd. Jeg er medlem av flere andre forumer også og det er litt samme greia der. Alle erfarne brukere svarer "bruk søkefunksjonen" før du spør - og jeg skjønner selvsagt hvorfor. Men her inne er det så uhorvelig mye informasjon, og søker man etter noe spesielt så kanskje man må tråle seg gjennom 60-70 sider for å finne noe som kanskje er det man leter etter. Et eksempel er hvis man lurer på hva Fiberhusk er (nå vet jeg det, så det trenger dere ikke svare på altså!), bare ta et søk og se hva som dukker opp. (muligens også et døllt eksempel, men jeg kom ikke på noe annet å søke på akkurat nå, men jeg håper dere skjønner poenget)
Er det noen enklere måte å søke på, og kan dere som er svært erfarne kanskje være litt romslige når sånne ferskinger som meg spør om noe som sikkert er svart på mange ganger før?
jeg tok ditt eks. fiberhusk.
Gikk på avansert søking, valgte innlegg og valgte forumdelen: "spørsmål om matvarer og oppskrifter" ( siden spørsmålet var om en matvare)
Hei,
Her kan du søke på sidene via google, www.lavkarbo.no/
Her er den andre søkerfunksjonen, hvor man kan søke spesifikk I underfora, forum.lavkarbo.no/search.php
I den siste versjonen har jeg funnet at jeg ikke får opp noen svar når jeg søker på korte to og tre stavelsesord.
Her er en nyttig link, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3894
Du får tenke på hvor mye annet du lærer når du tråler igjennom X antall innlegg ;).
Forøvrig skal jeg være enig i at søkefunksjonen her på forumet ikke er av den enkleste...
Gracella - godt poeng! ;) Men ikke alltid så tidsbesparende.
Men ellers, takk for bidrag! Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke spørre for mye unødvendig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.