< Tilbake til oversikten

Dr.linberg bar

snoopygirl sa for siden:

har smakt dr.linberg bar,den er helt ok og er 10,6 karo i hele.men så var det prat på atkins bar og sjokolade ol her inne.og da var det noen glupe hjerner som sa at det var sukkerarter i en del produkter.og da blir det mindre karbo,,er ikke helt inne i detta jeg så jeg bare MÅ spørre:)
er jo 10,6 i linberg baren og derav 5,4 g sukkerarter står det..betyr det at det er 5,4 g mindre karbo da eller????????????????????ålreit å finna ut av detta tilfelle man kommer over andre produkter....

Iset sa for siden:

Jeg tror det er snakk om sukkerALKOHOLER, ikke sukkerARTER. Men skyt meg om jeg tar feil. :)

ryli sa for siden:

Nei da, det er riktig som du sier, Iset. Det var sukkeralkoholer det var snakk om.

Tusta sa for siden:

Hvor får dere tak i Lindberg bar? Har bare funnet Atkins barer, nydelige!!:p Er det bare hos Narvesen en får kjøpt de?

Forresten en MEGABRA NETTSIDE !!! :stortsmil Oppdaga den for 3 dager siden... Treg eller..

Iset sa for siden:

Iset sa for siden:

Lindberg-barene er jo enda lettere å få tak i enn Atkins sine hehe. :D Lindbergbars selges i de fleste helsekoster og i enkelte dagligvarer. :)
Jeg syns IKKE den er særlig god. Den er altfor søt og karamellen setter seg fast i tennene så du føler du tygger på rent sukker. ÆSJ!

Tusta sa for siden:

JIPPI!!! Jeg må til byen i dag... Er de dyre?

elian sa for siden:

20,- på helsekosten her.....

snoopygirl sa for siden:

syns linberg baren er ok nå etter å ha spist det noen ganger,,ikke sånt man bare MÅ ha liksom,men grei nok,,helt enig i at den er veldig seig og klissete...ler.atkins bar ol har ihvertfall jeg kjøpt på narvesen og vita,,endulge baren var faktisk 5 kr dyrere på vita enn på narves,,,bakvendt syns jeg....den er heeeelt nyyyydelig altså,,jamjam..i går kjøpte jeg atkins morning shine...sjokolade crisp,,,,var kjempe goood den ogsååvar 5 i pakka.tenk etter at jeg begynte å være inne på denna siden har en helt ny verden åpna seg for meg...JIPPI.har fått masse gode tips,oppskrifter og ikke minst tips om disse sjokoladene/baren ol med så lite karbo i..herlig altså......:) :) :)

snoopygirl sa for siden:

sukkeralkoholer var helt rett det ja:) fant det ut til slutt jeg også...ler.godt for alt nytt man lærer...har dere smakt en "sjokolade" som heter inzone...den var pyyyton altså,en utrolig merkelig smak,og omtrent som å tygge på pussegummi....ler.jeg sa hva jeg syns til de i helsekosten der jeg hadde kjøpt den,og de var helt enig med meg.men man må jo bare prøve seg fram for å finne noe man liker:)

Iset sa for siden:

ÆSJ ja Inzone er MOTBYDELIG!! Men det er jo en slags "hard variant" av pulveret Inzone da, og smaker faktisk helt likt som pulveret. Tanten min liker godt pulveret og har brukt det i 1-2 år nå (gått ned 15 kg med lavkarbo) og dermed likte hun også Inzone-baren. Jeg holdt på å kaste opp av den. Har 2 stk liggende i skapet, men de havner nok i bosset når vi flytter neste uke. :eek:

Tidligere bruker sa for siden:

I dag kjøpte og smakte jeg Lindbergs bar med karamell-smak for første gang.
Mmmmm sier jeg bare! Kjempegod.

Overrasket over hvor godt noe "sånt" kunne være. Bare kjipt at det er så dyrt. 20 kr betalte jeg... Blir dyrt hvis man skal ha mange.
Jeg kjøpte den forresten på Bunnpris.

snoopygirl sa for siden:

så fint du likte den da....er jo godt å ha noe å kose seg litt med innimellom:) :) også er det liksom lovelig godis....spiser den sjelden nå jeg.men tilogbegynne med blei det en del gitt,,,,hadde ikke spist noe "godis" på mange måneder.....kos deg og nyt de:) :) er litt dyrt ja,,,,det er jo synd...

luringen sa for siden:

ja jeg bruker nå gladelig 20-25 kr på en bar jeg da...når jeg ikke kjøper all annet snop som jeg gjorde før!

Men snoops; hvor finner du lindbergbar på Gjøvik da?? og hvor har du fått tak i morningshine med sjokalade? Fant den med elper jeg...yuach! Ikkeno god...

mabe sa for siden:

Jeg kjøper morning shine på OBS her jeg bor i Vestfold kjøpe med eple i går og fy a meien så vond den var ble kvalm nesten...68 ,- kosta den også sukk..

nei takke til aktinsbar og sjokoladene der en bar koster 26,5 på obs og 29 kr på narevsen
huff det er dyrt å slanke seg synes jeg.......men orker ikke å se på kronene heller..må tenke at jeg ikke kjøpe seigmenn og potetgull og andre sjokolader...spiser minst 2 barer hver dag + en sjokolade nam nam...:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.