Blåskjell og krabbe #1 StegforSteg sa for 15år siden: Jeg hadde veldig lyst til å servere dette i kveld, men vanligvis har jeg pasta til blåskjellene mine - og loff til krabben. Er det noen som har tips til erstatning der? Spesielt tilbehør til blåskjellene....(krabbeklørne kan jeg dyppe i majones og spise naturell :D ) #2 Jabba sa for 15år siden: Hva med Ooopsier? #3 Charlott sa for 15år siden: Eller pasta av squash? #4 StegforSteg sa for 15år siden: Pasta av squash var en god ide :) Men hvordan skal det tilberedes da? Lik pastaen? Oopsier har jeg ikke prøvd enda faktisk... #5 Gracella sa for 15år siden: Lag en blåskjellsalat :). Når jeg har reker nå, så spiser jeg de på salatblad, oopsie-rull eller lavkarbobrød.
#1 StegforSteg sa for 15år siden: Jeg hadde veldig lyst til å servere dette i kveld, men vanligvis har jeg pasta til blåskjellene mine - og loff til krabben. Er det noen som har tips til erstatning der? Spesielt tilbehør til blåskjellene....(krabbeklørne kan jeg dyppe i majones og spise naturell :D )
#4 StegforSteg sa for 15år siden: Pasta av squash var en god ide :) Men hvordan skal det tilberedes da? Lik pastaen? Oopsier har jeg ikke prøvd enda faktisk...
#5 Gracella sa for 15år siden: Lag en blåskjellsalat :). Når jeg har reker nå, så spiser jeg de på salatblad, oopsie-rull eller lavkarbobrød.