Husmusa sa for siden:
Noen som kjenner til denne pillen og kanksje har brukt den ? er litt nysgjerrig på jvordan den fungerer- hva man kan forvente ....
Musa =)
Husmusa sa for siden:
Noen som kjenner til denne pillen og kanksje har brukt den ? er litt nysgjerrig på jvordan den fungerer- hva man kan forvente ....
Musa =)
Jeannie sa for siden:
Heisann,
jeg har prøvd Xenical. Var ikke videre imponert..... Også er de jo kjempedyre.....:mad:
Dette er en pille som fjerner mer eller mindre all fettet i maten du tilfører deg.
Det jeg syns var veldig ubehagelig ved denne kuren/ pillen var at avføringen ble mer eller mindre tynnflytende, man ser nesten fettet flyte øverst..:o( Den var heller ikke til stor hjelp! Xenical kan ikke kombineres med en type lavkarbo dietter, fordi DE legger jo vekt på å øke fett og protein inntaket ditt!
Min anbefaling er å heller legge om kostoldet til lav karbo diett. Enn å stole ene alene på piller som lar fettet forsvinne.
Jeg personlig har hentet mye inspirasjon her i forumet - masse tips og triks:)
Hilsen ei som har prøvd det meste innen slanking......
aveline sa for siden:
De pillene slanket kun lommeboka mi!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.