Plastku sa for siden:
Jeg har vært på jakt etter Fedonbrød omtrent den siste måneden og kan ikke finne det noe sted. Er det tatt ut av produksjon og jeg ikke har fått det med meg?? :confused:
Plastku sa for siden:
Jeg har vært på jakt etter Fedonbrød omtrent den siste måneden og kan ikke finne det noe sted. Er det tatt ut av produksjon og jeg ikke har fått det med meg?? :confused:
Vannmann sa for siden:
Selger det fortsatt i Vestfold i allefall, fikk det inn i butikken sist på torsdag der jeg jobber.
Plastku sa for siden:
Hmm...da burde det være mulig å oppdrive her i Oslo og tenker jeg! Hvilke kjede er det du jobber i? Så jeg har et lite spor å gå etter? :) Godt å vite at det i allefall ikke er tatt ut av produksjon! :D
Charlott sa for siden:
Her har de det på Rema1000 :)
aslaug sa for siden:
tror nesten det bare rema som fører det nå
Iset sa for siden:
Ja, det er kun Rema som har det, de har hatt enerett på brødet i noen år nå.
Plastku sa for siden:
ah, Flott!!! :) Tusen takk, da skal jeg sjekke der...kanskje den eneste kjeden jeg ikke har sjekka ;)
Viclin sa for siden:
Vi kjøpte senest i dag, på Rema.
Wiki sa for siden:
Jeg kjøpte det også på Rema i går :D
Stineplinepløne sa for siden:
Har aldri lagt merke til dette brødet i butikkene. Men kan vel være for at jeg ikke har sett etter og da :cool:
Kan man spise f.eks to skiver med dette hver dag på Fedon opplegg?
vestland sa for siden:
vel, jeg får ikke tak i lindberg's muesli. prøvde å bestille fra hjemmesiden til linberg, men fikk ikke det til med registreringen en gang.. skjer det noe, mon tro? det er bare 27 g KH i den..:mad:
arkine sa for siden:
den har de vel på Meny, i alle fall i vestfold
Wiki sa for siden:
Her har de pleid å ha Muslien på Bunnpris - men lenge siden jeg har sjekka nå da :D
Seba-stina sa for siden:
Så iallfall på Rema 1000 i går.
Babycherry sa for siden:
Jeg har sett det på obs!
Serenio sa for siden:
Jeg sjekka Rema på Ullernåsen i går, ikke noe Fedonbrød der.
Jabba sa for siden:
Hvor mange karber er det i dette brødet? Og sånn ca pr skive?
Iset sa for siden:
5-6 per skive, tror jeg. Sånne butikkskjærte skiver.
martina sa for siden:
Ja , inntil to skiver pr dag er greit. Veldig bra for meg somi kke orker å lage avansert frokost
Vannmann sa for siden:
Meny har Fedon brødet i Vestfold.
Lava sa for siden:
Rema 1000 her tar ikke inn brødet hver dag tror jeg..
de hadde på tirsdagen denne uken, men ingen i dag.
martina sa for siden:
Jeg har funnet 1 Rema 1000 butikk i Oslo som tar i brødet hver dag. Det gjelder å være ganske tidlig ute, brødet blir fort utsolgt.
scartz sa for siden:
www.fedon.no/Fedonbr%C3%B8det+tilbake+i+alle+Rema+1000-butikker.9UFRDMWM.ips
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.