< Tilbake til oversikten

Ketolyse.no - nettbutikk

Estrella sa for siden:

Noen som har bestilt fra nettbutikken til ketolyse.no?
Jeg lurte på hvor lang tid det tar før en får det i posten.

Vurderer å bestille noe der ifra, men jeg reiser vekk neste uke (torsdagen) og det blir vel ikke sendt før mandagen regner jeg med(får ikke bestilt før i morgen..får lønn i morgen:p). Litt kjipt å få det i posten når jeg er bortreist og så blir det sendt i retur:)

Kitt sa for siden:

Tror de fleste opplever at det har gått veldig fort å få varer derfra, men kan jo ikke garantere at det går like fort til deg. Syns det er så tilfeldig med posten i dette landet!:(

Estrella sa for siden:

Egentlig kan jeg bare vente med å bestille, for å være på den sikre siden, her er de veldig strenge på hvem som henter pakken i posten. Der jeg bodde før (riktignok på et ministed) lot de folk hente for hverandre, men her kan vi ikke det. Jeg kan jo faktisk bestille når jeg er bortreist, et par dager før jeg skal hjem:p

Jabba sa for siden:

Jeg får alltid mine bestillinger innen 3 dager etter bestilling....

Estrella sa for siden:

Hm, da kan jeg jo kanskje bestille det alt i morgen. Da får jeg det på onsdag/torsdag kanskje....

Carisma sa for siden:

Men hvor lenge skal du være borte da? Etter 2 uker får du påminnelse fra posten, og da ligger den 2 uker til, altså en mnd tilsammen....

Estrella sa for siden:

Skal ikke være mer vekke enn ei uke:) Så det går fint uansett.

Men er det noen av dere som vet om de selger ketolysevarer i butikker(helsekost?)? Jeg leste på ketolyse-sidene at blant annet noen menybutikker og noen helsekostbutikker selger boka, men er det mulig for meg å finne boka, stix o.l i butikk? Da kan jeg kjøpe det på lørdag (litt annig etter å få tak i det:p)

Kitt sa for siden:

Stiks får du evnt kjøpt på apoteket.
De jeg bruker heter Keto- Diabur 5000.

Løvetann sa for siden:

På nettbutikken står det:
"Normal leveringstid på produktene er mindre enn en uke, men det for enkelte gå opp til 7-10 dager."

frkprym sa for siden:

Ihht regelverket er liggetiden for innenlandspakker 14 dager. Det sendes purring ut etter én uke, og pakken skal sendes i retur etter 14 dager. Det hender jo at pakken blir liggende lenger pga at de er trege på posten, men som regel er det av plasshensyn greit å få de sendt litt raskt av gårde når de ikke er hentet. Hilsen for-lenge-siden-postansatt.

Estrella sa for siden:

Jeg sender kjæresten bort på Meny senere idag, så skal hun få sjekke for meg om de selger noe der:p Så får jeg kjøpe stix på apoteket(regner ikke med at de selger det på en matbutikk???) i morgen.

crystall sa for siden:

Selger stix på ultra jåttå ;) (tror de har alt der:))

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.