nellie sa for siden:
is there such a thing eller er det bare margarin i diverse grader alt sammen?
Og kremfløte.. Finnes det? Kjøpte en, men den var det visst masse tilsatt sukker i.. sjekke innholdsfortegnelsen er lurt:)
nellie sa for siden:
is there such a thing eller er det bare margarin i diverse grader alt sammen?
Og kremfløte.. Finnes det? Kjøpte en, men den var det visst masse tilsatt sukker i.. sjekke innholdsfortegnelsen er lurt:)
Yonah sa for siden:
Ja, såklart det finnes. Det står smör på pakkene med smør og vispgrädde på boksene med kremfløte. Det du så på var nok vegetabilsbasert "fløte" og er IKKE fløte, men plantefett!
nellie sa for siden:
Den jeg kjøpte het visp og inneholdt masse rart, ja:) bare så på fettprosenten jeg. Så heldigvis på innholdet når jeg skulle bruke den da
Pleier du å kjøpe smør i sverige? Hvilken produsent? og vet du hvor mye det koster pr pakke og hvor mange gram det er?
Yonah sa for siden:
Jeg kjøper ikke smør i sverige, for det er dyrere på de butikkene vi handler. Men fløte derimot! 9 sek for 3dl:D
nellie sa for siden:
Okei.:) får sjekke prisen på Svinesund i forhold til den Norske. Betale mer er jo ikke noe vits.
Cornelia sa for siden:
Jeg kjøper smør i sverige.
Den typen her:
www.arla.se/Default____17801.aspx
nellie sa for siden:
Vet du hvor mye det koster pr pakke da?
Er sikkert uansett bare snakk om noen øre forskjell, men alle monner drar:p
Cornelia sa for siden:
Det varierer fra butikk til butikk og kjede til kjede.
Er jo ikke store summene det dreier seg om uansett.
Du sparer jo litt på kursen også.
Yonah sa for siden:
Den koster 30kr for 500g på vår lokale grensebutikk... Noen få kroner mindre på ica... Så det sier seg selv at tine er billigere til tross for kursen..
nellie sa for siden:
Jeg får sjekke selv:) Hvor mye koster en pakke meierismør egentlig? 25 kroner?
Iselilja sa for siden:
Vispgrädde (altså kremfløte) fra Arla er billig og bra. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.