elinej sa for siden:
Har de atkinsproduktene som Celina skulle begynne å selge kommet i butikkhyllene? Hvilke butikker skal de selges i?
elinej sa for siden:
Har de atkinsproduktene som Celina skulle begynne å selge kommet i butikkhyllene? Hvilke butikker skal de selges i?
Jeannie sa for siden:
Hei,
skrev en mail til Firma Midelfart på fredag og fikk følgende svar:
Tusen takk for din henvendelse. Vi har enorm etterspørsel etter produktene både fra personer som deg som har vært i USA, men også andre. Vi kommer i disse dager ut med produktene i helsekost butikkene. De er først ute. I tillegg vil det komme i Apotek, dagligvare, kiosk og bensin. I første rekke er det et sortiment vi har fått godkjent i Norge, men stadig flere produkter vil komme etter hvert som norske myndigheter gir rom for dette.
Du kan se på Atkins.com velg Norge og du har en Norsk Atkins side.
Jeg venter i spenning jeg også.....:)
elian sa for siden:
Jeg har kjøpt på Narvesen.... Men ble litt skuffa over at de bare hadde EN type bar å velge i...... Den jeg ikke liker noe særlig...... Skulle hatt den med kokos eller peanøtt.... :)
Marit1961 sa for siden:
Jeg har kjøpt både Atkinssjokolader og pulver i helsekosten på Svinesund. Utvalget er bra og prisen noen kroner lavere enn i Norge. Det går helt fint å ta en Atkinsbar f.eks. før trening eller som et mellommåltid.
Jeg skjønner bare ikke at noen med blodtype A kan gå på ren Atkins og gå ned i vekt. Jeg måtte gå helt over til en fastekur med proteindrikker før noe skjedde, men nå har jeg blitt kvitt 5 kg på to uker uten at forbrenninga har gått ned. Går forbrenninga på sparebluss begynner jeg å fryse, men med nok proteiner og stabilt blodsukker holder kroppen varmen oppe. Skal jeg ha et måltid, så tar jeg en halv boks macadamianøtter, et par småoster, en boks tunfisk eller en boks makrell i salsa. Har trent som normalt og ikke vært sulten, men det er viktig med nok drikke. Kan IKKE anbefale Atkinspulver med sjokoladesmak. Den er grusomt søt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.