Lullen sa for siden:
Regner med at det er helt ok å gi blod når jeg er i ketose? Noen som vet?
Sikkert lurt å ta en dag jeg ikke skal trene...
Lullen sa for siden:
Regner med at det er helt ok å gi blod når jeg er i ketose? Noen som vet?
Sikkert lurt å ta en dag jeg ikke skal trene...
Kitt sa for siden:
Var snakk om det en gang her, en som var blitt nektet fordi h*n var i ketose, men det viste seg å bare være en sykepleier som ikke skjønte hva det var snakk om eller noe.....
Å, jeg fant, jeg fant!
Du kan lese tråden her!
Chunky sa for siden:
Se på det som en gave til mottaker :)
Jeg var for å registrere meg igjen etter mange års opphold nå nylig. Det ble regnet som førstegangsregistrering med full sjekk. Fikk beskjed etter 6 uker om at jeg hadde helt suverene blodverdier. Var ganske sikkert i ketose når jeg tok prøvene.
Jeg ble for øvrig avvist som blodgiver, ettersom nye regler forbyr alle som har bodd mer en ett år sammenhengende i England i perioden 87-96. Så myndighetene er tydeligvis mer bekymret for Creutzfeldt-Jakobs enn for noen stakkars ketoner :rolleyes:
Lullen sa for siden:
Takk for linken Kitt :D
Da skal jeg gi blod imorgen.
Har jo ikke hatt noe voldsomt vekttap ennå... Har vært blodgiver i 10 år, så da er det godt at jeg kan fortsette som før :)
Det ble enda mer meningsfylt og viktig for meg å gi blod da min lille nevø fikk leukemi og ofte trenger blodoverføring!
Synd du ikke kunne være blodgiver pga oppholdet i England Chunky :(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.