Hva gjør jeg? Jeg vet at frokosten mest sannynlig har egg og bacon(forhåentligvis ikke kun loff og syltetøy) resten av måltidene skal vi spise på resturante/matbutikk/pub . Har noen tips å komme med?Hvor skal jeg finne mat jeg kan spise? jeg har jo bare styrt med ketolysekuren i ei uke.
hei, mat skulle ikke være noe problem. Jeg bor her selv og selv om jeg er helt ny på lavkarbo, så vet jeg at du på de fleste gode pub'er kan be om litt mixing når det gjelder menyen, altså f.eks bytte ut chips med salat etc.
Maten i butikkene er veldig gode på varedeklarasjon. Alle (?) supermarked har ferdigmat avd, du finner alt fra mat i kjøledisk til nygrillet varm mat ( bl a rent kjøtt). Lurer du på næringsinnhold på det som ikke er pre-packed i plast - og dermed oppgave over bl.a.carbs, fett etc er det bare å spørre i varmdisken. de har håndbøker over alt de tilbereder.
Ellers kan jeg anbefale min favoritt for tiden: Mathessons pølse ( den orginale ) Kjempegod både varm og kald. Du finner den i kjølehyllene.
Jeg synes det er enklere å finne low carb mat her enn i Norge.
Hei. Elsker London jeg.;):rolleyes::) Skal dit neste måned etter påske.
Frokost får du på hotellet. Da er det altid noe å spise.
¤Middag kan jeg anbefalle roast middag. Bare si at du kan ikke spise poteter og yorksheere puding og da får du mere grønnt og mange steder i kjøtt.
Spør også om du kan få sausen ved siden. Kan sikkert spises litt. Og bestill salat ved siden. Av og til får du erter og gullerotter da har du mere mat.
¤Du kan spise curry.-ikke engelsk men god mat. Buffet er å anbefalle.
#Sjø mat med salat.
Lunch er vanskelig men jeg har tenkt å kombinere salaten og
Atkins barer. Men er litt usikker fordi de kan stoppe vektnedgang. Jo du kan få dem på BOOTS apotek for under 10! Så kanskje noe å ta med hjem?
Det er ikke mye men du må se på meny på restauranten og finne noe du har lyst på og ta litt salad ved siden og du kan også få smørr på maten istede av sausen.
Du kan komme tilbake med noen tips etter turen.:spisesnak:hungry:
Ha en fin tur. Kos deg
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.