< Tilbake til oversikten

Rockering

cmh sa for siden:

Er det noen som har begynt å bruke disse greiene her, tunge og bølgete på innsiden? Noen som da aldri har klart å rocke før.
Hentet min på posten i sta. Blåmerker har jeg hørt om og de garanterer jeg at jeg får, men jeg klarer ikke å holde den oppe jo?:D

Det meste var 3-4 runder.. På KNÆRNE!!

Hjelp, tips og råd mottas med stor takk:cool:

Fungirl sa for siden:

Er vel kun øvelse som gjør mester vil jeg tro ;)

cmh sa for siden:

Var det jeg fryktet:cool:
Skulle tro at spekklagret rundt midjen og hoftene var polstring nok, men må nok revurdere det:D

Gerd sa for siden:

på youtube finnes det en del snutter med rockering. søk på hula hoop :ja:

cmh sa for siden:

Du er altså god å ha!:blomster:

mokki sa for siden:

Bare å øve, så kommer det. jeg fikser ingen rockeringer, men min sporthoop klarer jeg å håndtere..

cmh sa for siden:

Din hva for noe??:confused:

mokki sa for siden:

hehe. min rockering heter sporthoop. det er en slik tung med bølger på innsiden....

Michelin sa for siden:

:heia: visst du e som æ, kan du se fram til fine blåflekka på sideflesket...kjæm ikkje an på kor godt polstra du e, men kor masse som faktisk kan komme i klem mellom hoftebeinet og ringen :rodme: men...det går over, start forsiktig, bare ett minutt første gangen og øk gradvis. Det e lett å være tøff i trynet og overdrive, men da klare du ikkje å rocke på noen daga... No greie æ lett en halvtime i slengen...da e æ så lei at æ ikkje gidd meir :rodme: Og øv dæ på å rocke begge veian så du ikkje blir skakk :)

Michelin sa for siden:

...og...med "vanlig" rockering var det kun mi 8årige datter sine magemuskla som ble trimma....pga latterkrampe når ho så mine iherdige forsøk på å få den hersens tingen til å snurr rundt og holde sæ oppe samtidig! Begynte faktisk å tru æ va gjenga nedover ;)

cmh sa for siden:

Ja, den har jeg ikke sjangs i havet å holde oppe!

cmh sa for siden:

Skal bli noen herlige kommende dager skjønner jeg;)
Har en 4 åring som lo så ho lå langflat. Og det med denne ringen som angivelig de fleste skal klare å holde oppe:rolleyes:

cmh sa for siden:

Åh.. Men da er det jo en sånn som jeg har:D
Ikke helt tatt kontrollen over den enda, men satser på at det kommer:cool:

Michelin sa for siden:

jepp..tilslutt va d nok at æ fant dem fram, så la ho sæ ned og gapskratta :hearts:

cmh sa for siden:

Haha:) Høflige barn vi har:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.