< Tilbake til oversikten

Nille!

Iset sa for siden:

Leste i middagstråden nettopp og så du var litt "deppa" fordi du ikke kunne ha brunost i viltsausen. Men hva med Snøfrisk? Jeg bruker alltis Snøfrisk istedetfor brunost i viltsaus, det er jo kjempesnadder!!!! :D Det er jo geitost.
Men jeg er usikker på karbene, det er kanskje en grunn til at du ikke bruker det, når jeg tenker etter..... :eek:

løper inn på Prix senere idag for å sjekke

Har en boks rømme oppi også (avhengig av antall personer som skal spise). Blir kjempegodt. :)

Nille sa for siden:

:) Å, det er det lenge siden jeg skrev - eller ?? Hadde helt glemt det jeg !:) Pssst !! Jeg har brunost i viltsausen allikevel jeg....en liten bete .....og jeg spiser jo ikke mye .... og jeg er jo på vedlikehold...... :rodme:

smosje sa for siden:

Det er helt i orden, Nille :p

ryli sa for siden:

:eek: :eek: :eek: Spiser du brunost, nille!!!:eek: :eek: :eek:

Iset sa for siden:

:skrik: Nille da, BRUNOST?? Hehe neida. :D Du er jo på vedlikehold ja, så det er jo helt i orden med litt brunost i sausen av og til. Går ut fra at viltsaus ikke er dagligdags hos dere heller hehe.

Du skrev det vel forrige måned tror jeg, men jeg ville bare tipse i tilfelle du ikke ville lage viltsaus mer siden du ikke kunne ha brunost i den... :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.