anne gro sa for siden:
hei. laget min første middag nå. sko ha i litt chili, brukte knust chili på glass. og nå så jeg at det var tilsatt sukker. brukte lite men er dietten ødelagt pga dette? taknemmelig for svar, nybegynner skal dere vite!!:eek:
anne gro sa for siden:
hei. laget min første middag nå. sko ha i litt chili, brukte knust chili på glass. og nå så jeg at det var tilsatt sukker. brukte lite men er dietten ødelagt pga dette? taknemmelig for svar, nybegynner skal dere vite!!:eek:
Charlott sa for siden:
Sukker er selvsagt ikke noe vi skal ha på lavkarbo, men den lille mengden som er i chillien din gjør nok ikke særlig skade ;)
Kos deg med maten din du, blir lettere å styre unna denslags når man har holdt på en stund ;)
anne gro sa for siden:
tusen takk for svar.:D godt me støttespillere. nå kan vi snart nyte vår første middag på lavkarbo.
Alkazelters sa for siden:
Nå er dessverre dietten helt ødelagt, og du kan aldri begynne igjen. Neida, nå bare tøyser jeg. Om du ved et uhell får i deg litt sukker har ikke dette så mye og si med mindre det er snakk om mange gram. Det du i hovedsak bør tenke på er, hvor mange gram karbohydrat du fikk i deg som følge av tabben. Ofte er det kun små mengder sukker i slike produkter, og da er det normalt sett ikke så farlig. Siden du har en egenkomponert diett så er det også vanskelig å si om noe er ødelagt, og ikke minst, ødelagt i forhold til hva?
Lavkarbo kan være alt fra i overkant av 100 gram karbohydrat i døgnet, og helt ned til null.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.