< Tilbake til oversikten

Et blomstrende liv

agurken sa for siden:

Da ble det endelig journal på meg også, etter mye "bli-kjent-gjøring" her på forumet. Har hatt såå god hjelp av mange her inne, og jeg liker så godt å være en del av gjengen her!
Jeg er nå nesten ferdig slanket og nesten i mål der jeg vil være. Har gått ned 20 kg, men de siste 4-5 kg sitter godt. Men det gjør egentlig ingenting, for jeg er så utrolig fornøyd med det jeg har oppnådd! Så får det siste komme når det kommer. Jeg har gjort dette i rask fart, ved bruk av Easylife kosterstatter. Derfor tenker jeg at kroppen sikkert også har godt av å stå litt i ro en stund. Nå er jeg imidlertid over på LCHF, og elsker det, rett og slett! Jeg har det så uendelig mye bedre i kroppen med denne kosten enn med høykarbo, og er overbevist om at dette er veien for meg resten av livet!
Fikk det bekreftet da jeg i helga ble invitert på høyarbopizza hos en kompis, med det resultat at magen gjorde voldsomt opprør, og pulsen steg til himmels. Jeg fikk ikke sove før langt på natt den kvelden, og jeg forbannet min lille sprekk der jeg lå. Dette hadde ikke kroppen min bedt om, så den var ikke så veldig fornøyd med meg....
Men nye sjanser er rett rundt neste måltid, og jeg er tilbake i riktig spor nå.

Det hyggeligste er alle positive kommentarer jeg får om dagen. Noen på at jeg ser godt ut, men de aller fleste kommenterer at jeg har fått en ny utstråling. Noen sier jeg blomstrer! Kan virke skrytete dette da, men jeg håper dere vil ta det som den inspirasjonen det er ment som. Det er en helt fantastisk følelse at folk ser det som jeg føler inni meg. Og det er verdt alle ukene på kosterstatter, ikke minst;) Veldig godt at slankeprosessen har hatt virkning på flere områder.
Jeg er i god gang med mitt nye, forhåpentligvis blomstrende, liv, og 2010 skal bli et deilig år har jeg bestemt!
Mål for neste uke er å la det bli en uke uten søtningsstoffer, cola zero og sukkerfrie drops er fy en periode nå. Klarer meg så fint uten atte!
God uke alle sammen:)

streber sa for siden:

Velkommen som "aktiv" på forumet:):)Ha en fin kveld!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.