< Tilbake til oversikten

En karbodag i uken

Iselilja sa for siden:

Noen som har prøvd med én karbodag pr uke, hvor de spiser det de har lyst på?
Greit nok, man går kanskje ikke ned i vekt av å gjøre det slik - men er faren der for at man går opp i vekt? Eller at man ødelegger helseeffekten av å holde seg til et lavkarbokosthold resten av uken?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Nederst på denne siden vil du finne linker til tråder med tilsvarende tema som din overskrift, som du ser så har temaet har vært oppe mange ganger tidligere.

Iselilja sa for siden:

Hmm.. Jeg tror du har et annet oppsett på forumet enn meg, for jeg kan ikke finne noen tråder med tilsvarende tema nederst på denne siden..? :)

arkine sa for siden:

jeg går i alle fall opp ,og det tar en uke og bli kvitt en kilo

scroll helt ned på siden så langt det går der står det fler evner

Carisma sa for siden:

Har du scrollet heeeelt nederst? Under reklame osv....

Iselilja sa for siden:

Merkelig nok finner jeg ingenting nederst på denne siden, nei. Men ved hjelp av søkefunksjonen dukket det opp en del. :)

Det ser ut som det er individuelt hvorvidt en karbodag i uken eller ikke er gunstig for vektnedgangen. Noen stagnerer, noen går til og med opp i vekt, mens atter andre faktisk går ned... Ikke lett å bli klok på, dette her! :confused:

arkine sa for siden:

alle er vi forskjellige og kroppen reagerer forskjellig ,, fins ikke noe fasitsvar

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.