< Tilbake til oversikten

Line`s dagbok (ketolyse)

ramonica sa for siden:

Fredag
Da va det dag 1 med lite karb......håpe eg klare det her :))
Men kor mye karbohydrat inntak kan man ha på 1 dag??? hmmm....må nok lese mer....boka ska eg kjøpe snart!! :))
Ska hente masse oppskrifta her på forumet....så blir ukes Menyen komplett :))
klemz....LiNe :P
Lørdag;
Tja....har kanskje ikke vært så flink i dag :( Spist salat til frokost/lunsj, til middag blei d hjemmelaga kjøttboller og salat te, spiste oxo 1 liten baguett til...fyfy...lørdags godt spiste vi bacongull....det e da lov å spise te fest? :)
vi får se fortsettelse videre da :P
OBS!! huskeliste til meg selv.....i følge informasjon her på forumet så skal kvinner ha under 15 gram karb. hver dag! Greit å vite liksom :))
Mandag 15 Feb;
I dag har eg laga meg salat te frokost; Litt salat, 2 tomata, litt paprika, litt feta ost, og hvitost, 5 kjøttboller (små) rester fra lørdag, og til dressing; salsa mix :)) Vet no ikke helt kor mye karb som blei spist her, men godt va d i allefall, og mett ble eg.
No te lunsj har eg og datter mi laga oss jordbær smoothie :) va godt, men hadde ikke søtning erstatning, så d blei noen få tskje sukker

russetinden sa for siden:

gratulerer med både dagboka og ny livs stil:D
er i mål med uke 2 av ketolyse i morgen..veiedag på fredag.. føste uka gikk jeg ned 4 kg. men vet at det ikke vil fotsette slik hver uke. men er fortsatt spent på veiingen :)
selv spiser jeg mellom 5 og 10 karbo i døgnet,men skal øke litt på sikt.
lykke til vidre :)))

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.