Tverra sa for siden:
..............
Tverra sa for siden:
..............
arnakristin sa for siden:
Hei,
Har ikke sett Jacobs utvalgte juice da juice ikke er lavkarbo vennlig.
I og med at dette er ditt første innlegg så legger jeg inn en tråd med informasjon om forumet og lavkarbo beregnet på nykommere i lavkarbo verdenen, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Jeg fikk følgende tilbakemelding på mitt svar i denne tråden:
Til vedkommende som sendte denne kan jeg informere om at jeg har slettet mitt innlegg i din tråd og jeg har notert meg brukernavnet ditt slik at jeg skal huske og ikke belære deg mer i fremtiden.
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.
Jabba sa for siden:
BRA Arna Kristin!!! Vi trenger deg!!!
frkprym sa for siden:
Tusen takk, det er det vi trenger. Og du gir alltid veldig gode svar!
Kitt sa for siden:
Men i all verden?
Du må ha truffet noen på en svært dårlig dag!:(
Du som er så flink til å svare og har samlet så mye flotte, informative linker.:heia:
Håper virkelig at du ikke lar deg skremme av noe sånt. Alle vi andre setter stor pris på jobben du gjør!:klem:
Hei alle sammen,
…og takk for tilbakemeldingene, neida, jeg er langt fra lett skremt…
Det har jo blitt nevnt av flere at ”alle” er så hyggelig på dette forumet og i etterkant har jeg tenkt at i og med at vedkommende er relativt ny på lavkarbo så har kanskje blodsukkeret og humørsvigningene ikke stabilisert seg ennå.
Kitt sa for siden:
Selvfølgelig!:D
Vi vet jo alle hvordan det kan være å slite med sukkerabstinenser!:eek:
Godt du ikke lar deg skremme så lett!:hearts::suss:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.