Snehvit sa for siden:
Noen som har testet å bake skoleboller med kokosmel? Har så lyst på... Er så herlig skivær, og da frister det med sånne gode ting i nista... :D
Snehvit sa for siden:
Noen som har testet å bake skoleboller med kokosmel? Har så lyst på... Er så herlig skivær, og da frister det med sånne gode ting i nista... :D
Charlott sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17304&highlight=skolebr%F8d her finner du i allefall èn variant av lavkarbo skolebrød :)
Karissima sa for siden:
Ser det står Heistad vaniljekrem i oppskriften. Er det noe spesielt med det merket og hvor får man kjøpt det? I vanlige butikker ? Har også sett i en annen oppskrift der det skulle være gele at det ble referert til Heistad. På forhånd takk. :)
Dietta sa for siden:
Heistad-produktene får du i dagligvarebutikker. De har gele, sjokoladepudding, vaniljesaus og flere typer syltetøy :D Mulig de har annet også, men dette er det jeg får på Meny hos meg :)
Karissima sa for siden:
Flott. Da får jeg ta turen til en Meny butikk hvis jeg ikke finner det andre steder i nærheten :)
moochie sa for siden:
Her får vi det på Meny, Mega, Obs, Rimi og Prix :D
Karissima sa for siden:
Skal se meg om i morgen. Har både Mega og Prix i nærheten så det er godt mulig jeg finner det der. Kjenner ikke til Heistad produktene. Er det stor forskjell på vaniljekremen derfra og Piano vaniljekrem?
Charlott sa for siden:
Her, www.foodservice.no/dokumenter/Heistad%20-%2005.pdf, kan du lese om Heistad og hvilke produkter de har :)
Sukkerfrie produkter som er greie på både lavkalori og lavkarbo :)
Karissima sa for siden:
Supert. Hjertelig tusen takk :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.