< Tilbake til oversikten

Skoleboller/skolebrød med kokosmel?

Snehvit sa for siden:

Noen som har testet å bake skoleboller med kokosmel? Har så lyst på... Er så herlig skivær, og da frister det med sånne gode ting i nista... :D

Karissima sa for siden:

Ser det står Heistad vaniljekrem i oppskriften. Er det noe spesielt med det merket og hvor får man kjøpt det? I vanlige butikker ? Har også sett i en annen oppskrift der det skulle være gele at det ble referert til Heistad. På forhånd takk. :)

Dietta sa for siden:

Heistad-produktene får du i dagligvarebutikker. De har gele, sjokoladepudding, vaniljesaus og flere typer syltetøy :D Mulig de har annet også, men dette er det jeg får på Meny hos meg :)

Karissima sa for siden:

Flott. Da får jeg ta turen til en Meny butikk hvis jeg ikke finner det andre steder i nærheten :)

moochie sa for siden:

Her får vi det på Meny, Mega, Obs, Rimi og Prix :D

Karissima sa for siden:

Skal se meg om i morgen. Har både Mega og Prix i nærheten så det er godt mulig jeg finner det der. Kjenner ikke til Heistad produktene. Er det stor forskjell på vaniljekremen derfra og Piano vaniljekrem?

Karissima sa for siden:

Supert. Hjertelig tusen takk :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.