Takk skal du ha :)
Hun er med på et prosjekt for unge overvektige i Vestfold, skal opereres i Tønsberg. Regner jo med at det går helt fint, men spennende er det ja ;)
Jeg har jobbet på avdelingen hvor de utfører operasjonene og kan med hånden på hjertet si at datteren din kommer til å få en kjempefin oppfølging av de ansatte!!
Charlott: Hvordan syns datteren din opplegget i Tønsberg har vært?
Har søkt meg inn til slankeoperasjon i Tønsberg, derfor jeg lurer. Går og venter på time for vurdering.
Har skjønt det sånn at de har et opplegg der nede hvor man jobber med å gå ned mens man venter på operasjon. Jeg orket rett og slett ikke å være så stor lenger, så begynte på ketolyse mens jeg venter på time. Problemet mitt har aldri heller vært å gå ned, men heller at jeg legger på meg alt igjen... Evig jojo slanker...
Det er vel noe slikt som 4 år siden hun ble med på dette prosjektet, hun har jevnlig fått ernæringsveiledning, tatt prøver, hatt samtaler osv. Nå de siste 4 ukene har hun vært på på et rehabiliteringssenter i Telemark, Nordagutu, hvor de har levd på pulver og 900 kalorier pr dag.
Hun føler hun har blitt mer enn godt tatt vare på og føler seg også trygg på oppfølginga i ettertid :) Men, dette var et prosjekt for overvektig ungdom og mye mer omstendig enn for andre dødelige ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.