< Tilbake til oversikten

Slankeoperet og nyskjerrig på lavkarbo

Goldie83 sa for siden:

Hei dere :)
Jeg ble i september 08 slankeoerert.
Jeg har gått ned 50 kg men har fortsatt 30 igjen som sitter med SUPERLIM!

Jeg har fått et tips om og starte med lavkarbo..
Jeg er en eksremt karbo junkie og har alltid vært det.

Jeg vet at jeg ikke tåler dette særlig godt, spesielt det som er lyst og godt.. :)

Men det jeg altså lurer på... hvor begynner jeg, hva må jeg forandre på osv osv...

Har du noen inspill eller spørsmål så kjør på!

Goldie83 sa for siden:

Hvor skal hun opereres da?
Ble oerert på bærum sykehus jeg.
Det er litt skummelt men det kommer tilå gå så bra!!
Lykkeønskninger til datteren din!

Charlott sa for siden:

Takk skal du ha :)
Hun er med på et prosjekt for unge overvektige i Vestfold, skal opereres i Tønsberg. Regner jo med at det går helt fint, men spennende er det ja ;)

Kitt sa for siden:

Iset her inne er slankeoperert for noen år siden og er en erfaren lavkarber!

Kozpia84 har akkurat stått frem i pressen!

Impulsiw venter på operasjon på Bærum!

Så du er ikke alene, akkurat!

Fumle sa for siden:

Jeg har jobbet på avdelingen hvor de utfører operasjonene og kan med hånden på hjertet si at datteren din kommer til å få en kjempefin oppfølging av de ansatte!!

Hils henne og ønsk henne lykke til :)

Charlott sa for siden:

Det skal jeg gjøre, tusen takk, Fumle! :D

ChristineSixteen sa for siden:

Charlott: Hvordan syns datteren din opplegget i Tønsberg har vært?

Har søkt meg inn til slankeoperasjon i Tønsberg, derfor jeg lurer. Går og venter på time for vurdering.

Har skjønt det sånn at de har et opplegg der nede hvor man jobber med å gå ned mens man venter på operasjon. Jeg orket rett og slett ikke å være så stor lenger, så begynte på ketolyse mens jeg venter på time. Problemet mitt har aldri heller vært å gå ned, men heller at jeg legger på meg alt igjen... Evig jojo slanker...

Charlott sa for siden:

Det er vel noe slikt som 4 år siden hun ble med på dette prosjektet, hun har jevnlig fått ernæringsveiledning, tatt prøver, hatt samtaler osv. Nå de siste 4 ukene har hun vært på på et rehabiliteringssenter i Telemark, Nordagutu, hvor de har levd på pulver og 900 kalorier pr dag.
Hun føler hun har blitt mer enn godt tatt vare på og føler seg også trygg på oppfølginga i ettertid :) Men, dette var et prosjekt for overvektig ungdom og mye mer omstendig enn for andre dødelige ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.