Heisann, har akkurat fått tak i boka og kjøpt alle tablettene :) Tenkte gjøre dette ordentlig! Jeg skal til Tyrkia den 17 februar, i en uke. Er det noen som har erfaring med å fortsette med ketolyse mens man er på ferie?
Hva vil konsekvensene være om jeg får i meg litt for mye karber den ene uka? Eller kan jeg bare fortsette som vanlig? Er fast bestemt på å prøve, men er veldig usikker på hva som er tilgjengelig der nede!
viss du ikke har begynt enda ville jeg ventet til etter ferien,,men heller prøve og trappe litt ned på karbohydratene så lenge
er jo fult mulig og leve ketont også på ferie ,men dog så vansklig
og begynner du med kuren nå og skjeier ut i ferien , så går du garantert opp alt sammen igjen
Hvis du skal på på all inclusive i Tyrkia er det lett å leve lavkarbo i allefall. Jeg vet ikkeom jag var i ketose, men jeg gikk ned 2 kg mens jeg var der. Koldtbodene er fylt til randen av all verdens lekre salater, ratatoiller og liknenede dette var veldig godt til kyllinggryta de serverte hver dag (g kh = ???) I tillegg serverer de all verdens gode egg og og bacon løsninger til frokost.
Jeg fikk en kickstart på lavkarbo mens jeg var der i 2007.
Tusen takk for svar! Kan nevne at det er ett 5stjerners hotell, med Ultra All-inclusive, altså egentlig fri tilgang til det meste dagen lang. Så jeg tror ikke det er noe problem, så lenge jeg passer på hva jeg spiser.
Kom til å tenke på at det kanskje var smart å vente til etter ferien selv, da jeg vil gjennomføre dette ordentlig og uten sprekk! Jeg trener mye og har ett relativt lavt karbo innhold allerede.
Har altså ikke begynt enda, tenkte egentlig begynne i morgen, men burde jeg heller vente til etter ferien?
Tusen takk for svar igjen!
Hei
God tur. All Inclusive gjør det enklere, men all den gode maten en har lyst på å smake gjør det ikke lett.
Kanskje en kontrollert sprekk uten store overdrivelser? Det er ofte lettere å hente inn det tapte når vektøkningen ikke er for stor.
PS:endelig kunne du jo vente med å starte til du kom hjem?
Vennlig Hilsen
Torkil:)
hei Torkil, takk for svar :)
Har vel egentlig bestemt meg for å vente til jeg kommer hjem, og frem til da fortsette å trene og prøve å minimere karbene i kosten. Kunne nok greid å begynt nå også, men vil prøve dette uten sprekk så da er det vel kanskje best å vente ;) Får jeg lest litt rundt om oppskrifter og sånn imens også :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.