Tiril77 sa for siden:
Er så dårlig på å søke på nett jeg.. Noen som vet om tomatsausen i makrell i tomat har høy GI?? Noen fortalte meg at jeg godt kunne spise en hel boks sammen med par Ryvita til frokost.. stemmer det???
Tiril77 sa for siden:
Er så dårlig på å søke på nett jeg.. Noen som vet om tomatsausen i makrell i tomat har høy GI?? Noen fortalte meg at jeg godt kunne spise en hel boks sammen med par Ryvita til frokost.. stemmer det???
MHM sa for siden:
Jepp!
Musti sa for siden:
Det betyr JEPP til å kunne spise en helt boks sammen med knekkebrødene,- ikke sant :p
snoopygirl sa for siden:
jepp stemmer det..har gått på lindberg før jeg så det husker jeg..så bare koooooooooooos deg:)
MHM sa for siden:
JEPP :Dsmosje sa for siden:
Jeg har derimot lest at man skal være forsiktig med sausen i makrell i tomat, fordi den inneholder mye sukker. Således anbefales det å spise fisken, men helst ikke sausen.
:confused:
Kristian sa for siden:
Jeg bruker heller grønnsaker til istedenfor knekkebrød, akkurat nå så spiser jeg tunfisk i olje med kinakål. Senere så skal jeg ha en boks makrell i tomat sammen med resten av kinakålen.
smosje sa for siden:
Se denne tidligere tråden om Makrell i tomat: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2322:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.