Hei!
Er ny, men har fulgt med på forumet en stund og forsøkt å sette meg godt inn i ketolyse (har lest boken). Har et "dumt" spørsmål: Hvor kjøper jeg målebånd?
Har surfet her inne og ikke sett noe om det, og tid til shopping/vandring på leting etter målbånd i butikker er minimal.
Takk for svar :)
I en butikk som fører stoff og andre sysaker!
Eller så kan jeg tenke meg at du finner det på Nille og Europris feks.
Husk å kjøpe et sånt mykt et i plast, ikke de stive bygg- målebåndene!;)
Man kan si mye om Grete Roede, men de har et genialt målebånd til å måle kropp med. Er sånn at man kan feste det slik at man får helt nøyaktig mål. Jeg har et sånt igjen fra mine Grete Roede-dager.. de selger det i nettbutikken.
Takk for svar :) Er et stykke til de butikkene du nevner, men jeg får legge det inn på prioriteringslisten. Kanskje noen nett-butikker har målebånd - sånn sybutikk?
Ellers så skal jeg passe meg for de bygg-målebåndene, ja :D Måtte kanskje hatt en mildt sagt uvanlig fasong for at byggmålebånd funker, he-he.
De selger målebånd på KID for kr 10,- eller på JYSK til kr 29,- Det er sånn rund plastsak som trekker båndet inn etter bruk. Tar liten plass og er rimelige!
Hvis du ikke har målebånd, men er nyskjerrig på om du går ned, kan du også bruke en tråd. Du kan klippe den opp slik at den er akkurat ditt mål, og så måle den og sammenligne når du får tak i et målebånd. Eller bare sammenligne med deg selv, uten at du da får vite målene. Men du får hvertfall vite om du minker :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.