< Tilbake til oversikten

Fjernet galleblære

Babycherry sa for siden:

Noen som vet om det kan oppstå problemer med det store fettinntaket og det at man ikke har galleblære??

Fumle sa for siden:

Gubben her hjemme har fjernet sin og han får nå vondt i magen når han spiser noe magen ikke vil at han skal spise, dette gjelder også store mengder fett. Men det er jo forskjellig fra person til person så jeg tror man må prøve seg frem for å finne det som funker for dem.

Kitt sa for siden:

For meg er inntak av rå grønnsaker forbundet med mer problemer enn fettinntak!:eek:

Dersom man ikke har galleblære er det fornuftig å starte opp med litt lite fett og heller øke sakte.

Dersom du scroller helt nederst på siden, vil du finne mange tråder om samme tema!;)

Babycherry sa for siden:

Jeg har ikke hatt noen problemer hittil, men kunne tenke meg å høre andres erfaringer om det.
Fant ingen tråder om samme emne, bare tråder om før fjerning, fant ingen om hva som skjer etterpå. :veitikke:

Kitt sa for siden:

Helt nederst på denne siden finner du tråder om samme tema!:D
Søke- funksjonen her kunne vært bedre!:p

Tror nok det er ganske individuelt hvordan man reagerer, men begynner man litt pent med fettet, burde det ikke bli noe problemer!

Babycherry sa for siden:

Aaaah der ja! Hehehe, sorry så ikke de ista! :o

Kitt sa for siden:

Man må liksom vite om det, så jeg pleier å fortelle det til alle nye.
Særlig siden søke- funksjonen er litt sær på det beste!:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.