StegforSteg sa for siden:
Hei og hopp
Er ny her, og har brukt endel tid på å grave og lese i gamle tråder.
Mange av dere har slike fine nedtellingsticere - hvor finner jeg det? :rolleyes:
Hei og hopp
Er ny her, og har brukt endel tid på å grave og lese i gamle tråder.
Mange av dere har slike fine nedtellingsticere - hvor finner jeg det? :rolleyes:
Kitt sa for siden:
Her har du en fin oppskrift!
Takk takk - da tror jeg det ordna seg :)
Kitt sa for siden:
Flott!:)
Chichorita sa for siden:
Har laget en signatur, men skjønner ikke hvordan jeg legger inn resultatet jeg har fått hittil.
Sorry - det aner ikke jeg heller - men har ikke hatt veiing enda - så tar det da :)
Kitt sa for siden:
Dere må klikke på tickeren, gå til Edit/update, skrive inn koden, endre tallene og klikke Next. Da skjer oppdateringen automatisk, men synes ikke før neste gang dere går inn i en tråd!
Da har ikke jeg gjort dette riktig - for det går ikke ann å klikke på min :( Får se om jeg ikke bare lager ny på mandag etter veiingen min - og denne gangen på riktig måte :)
Diva sa for siden:
Velkommen, Stegforsteg. ;)
Kitt sa for siden:
Har du bare limt inn tickeren?
Brukte du ikke oppskriften jeg la inn til deg? For om du fulgte oppskriften og la inn den lange koden helt til slutt, skal det bare være å klikke på ticeren!
Takker og bukker :)
Lava sa for siden:
Virker vel nå? Jeg kan hvertfall klikke på den...
Ja jeg skjønner ikke hva jeg surrer med (skylder på lavkarbohodepinen hehe)
Men NÅ virker det hvertfall :) Og jeg gjorde ingenting annerledes enn sist gang :p
Kitt sa for siden:
Livets små mysterier!;)
Bra det virker i hvert fall!:)
Og de er det ganske mange av har jeg funnet ut ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.