< Tilbake til oversikten

Februarskravletråden til 30+

vaskeklut sa for siden:

GAAAAAAH. jeg tror jeg går på veggen. var til legen med senebetennelsen i hånda mi i dag, pga at betennelsesdempende tabl. ikke virka. Legen klemte oppover armen, jeg brølte og hun sa: "du har ikke senebetennelse, men tennisalbue!" ..og stakk meg med en kortisonsprøyte. Så nå sitter jeg her og banner over smerter mens jeg har lyst på kake. Medfølelse søkes :p:rolleyes::D

grotingeling sa for siden:

Kjiipt vaskeklut, du har all min medfølelse og litt til

Solange sa for siden:

Stakkars deg! Ikke noe gøy å ha det vondt.....

Håper du blir bedre! Trøst sendes deg herved....

vaskeklut sa for siden:

Awww :D Takk, det gjorde godt altså! Kjenner det ble bedre allerede.. :D :D

vossajinto sa for siden:

:heia:
Bra jobba :)

Katteeier sa for siden:

Etter en februar med mye opp og ned og stillstand, så gjorde vekten et lite byks nedover igjen da jeg snikveide meg i dag. Hurra!
Da er man på riktig spor igjen!
:p

vaskeklut sa for siden:

Hurra!!:heia:

Lurer* sa for siden:

Heisann!

Lenge mellom hvergang jeg får sneket meg inn. I dag er jeg hjemme med storegutt som er sjuk:(

Men det som er bra, er at jeg ENDELIG fikk lagd blomkålmos i dag, NAM! det smaker supert, har sneket til meg en smaskprøve. Nå må bare Laksen bli ferig i oven så blir det mat.

Kjøpte meg ferdig brød fra spisdegslank, syns nesten det er rart å spise brød igjen. men det var godt å ha noe under salamien:D

Håper dere alle holder koken i vinterkulda, og har kommet dere gjennom OL uten for mye gradis og brus.

Vi snakkes plutselig igjen.

Foresten bestile meg noen klær fra England, fikk dem i posten..jeg ble SÅ fin. Har mistet mye vekt på overkroppen, men nå har også rompa og lårene begynnt å få gjennom gå:)

lillia sa for siden:

Jepp og hipp hurra! da har jeg tapt 14 kilo!! dam dam dam dam

mokki sa for siden:

Gratulerer så mye. det er så deilig når det går nedover.

lillia sa for siden:

Takk for det! ja, det er veldig deilig! som du ser på min ticker har jeg gaanske langt igjen! MEN det kommer seg nå! hehe... gleder meg til å komme oppi mine kjære dongeribukser!!!

mokki sa for siden:

Vi får ta den tiden vi trenger. Jeg har kjøpt stoff til en lekker selskapskjole jeg skal sy til å ha på i min bror sitt bryllup til sommeren. har stoff til str 46, men drømmer om å kunne sy den i 42....... men vi får nå se...

På tross av masse snø og kulde utenfor, har jeg i dag startet vårrengjøringen - lei nå, vil ha vår!!!! :mad:
Alle rom i 1. etg er nå ryddet, støvtørket, støvsugd og vasket - i tillegg er taket på kjøkkenet vasket og alle persienner og vinduer rengjort.
I morgen står kjelleren for tur, mens loftet står på planen for neste helg. Når dette er ferdig gjennomført, forventer jeg at våren tar hintet og stiller opp :p

Lurer* sa for siden:

Tihi Grotingeling, dersom er det som skal til, tror jeg jammen meg jeg er interiserti å vakehuset jeg også.

Vi måke snø av taket i går....det resulterte i at nesten hele stue vinduet er dekket med snø, ca 50 cm gløtt på toppen....men men sliper å tenke på innsyn da;)

God søndag.

mokki sa for siden:

Om det ikke hjelper grotingeling, så må du bare komme hjem og ta mitt hus også. Kankje det da vil hjelpe ;)

Solange sa for siden:

WOW!!! Her er det ei som har energien på topp:D Spesielt er jeg imponert og kjøkkentaket, og persienner! Og loftet.....Hmmm.....føler jeg bør rydde i litt i kjelleren snart. Alle juletinga ble stuet ned der, må rydde og ordne slik jeg finner sommertingene under.... Ikke i dag kanskje...kanskje til uka.... Send meg gjerne litt ryddelyst;)

Ryddelyst deles villig ut i øst og vest, ja nord og sør også selvfølgelig :D
Til taket har jeg en sånn takvasker, og heldigvis er det malt med oljebasert maling - det gjør jobben sååååå mye lettere ;)

Var tidlig oppe i dag og er allerede godt i gang med kjelleren. Men man må jo ta en liten pause innimellom, så nå forbereder jeg lunch og surfer litt på nettet mens grønnsakene koker - må løpe (tass tass tass.....) for nå tror jeg maten er klar:p

Solange sa for siden:

He,he, takk for dosen med ryddelyst, jeg sitter her og venter på at den skal komme heeeelt fram til meg :p

Høres ut som du har en god søndag, jeg elsker iallefall de dagene med energi og innsatsvilje. Når jeg får den ånden over meg, så elsker jeg faktisk å rydde og vaske, må bare være i det rette humøret:)

Det regner og blåser fælt her i dag, så jeg vegrer meg for min daglige gåtur, regn er greit, men ikke sånn sidelengs regn... Lurer på om jeg skal komme meg opp på trimsykkelen, den står der litt ensom og forlatt, liker vanligvis best å komme meg ut i frisk luft. Du får naturligvis mer enn nok mosjon med vaskinga di i dag:D

I går gikk jeg over en time rask gange med staver i skogen, det var en fantastisk deilig tur. Det var 13 varmegrader og sol:heia:, åhhh, skulle ønske det varte litt lenger.....Været er lunefullt her i Belgia, men vi har selvfølgelig mye tidligere vår enn hjemme.

Nå må jeg snart bestemme meg for hva jeg skal ha til lunsj, kjøpte en sånn pakke med grønnsaker til fennikelsuppe, lurer på om jeg skal prøve den? Har aldri smakt det før, så det kan bli spennende.

Solange sa for siden:

Da er lunsjen fortært, det var fantasktisk godt !!!! Det viste seg at det var kjørvel-suppe jeg hadde kjøpt, ikke fennikel-suppe. Brukte posen med ferdigkuttede grønnsaker, tilsatte vann og en kraftterning med kylling, lot det koke ca 10. min, kjørte det med stavmikseren til litt grov konsistens, krydret med litt pepper og muskatnøtt. Beste suppa jeg har smakt på lenge:)

I posen med grønnsaker befant det seg: Purre, løk, hvitkål, grønn selleri, og kjørvel.

Dette skal jeg garantert kjøpe mere av.

Skal si jeg kjenner at kroppen har rørt på seg i helgen :D, helt mør i både armer, bein og rygg - men du verden så deilig det er med rent hus :p
Må nok ta meg en tassetur i ettermiddag for å unngå å stivne helt, eller kanskje jeg skal begynne på loftet...... time will show :cool:

Furine sa for siden:

Dei er gode på dette med suppe her i landet, Solange! :)
No skulle vi kanskje ha laga ein marstråd? Men eg ser grotingeling skreiv her framleis, så då gjer eg det same.
Det var rimeleg bra med vind her i går ja! Men trur det hadde roa seg bittelitt innan det nådde nord-Belgia i går. Men det var likevel fascinerande styrke på vinden! Flaggstengrene framfor huset stod jo i bananbøy!
Eg har siste veka bestemt meg for å kutte fullstendig ut vin og sjokolade (eg har ete litt 86% av og til), og no ser det omsider ut til at kanskje vekta har byrja å gå nedover igjen. Har stått fast sidan før jul. Men når eg vegde meg i dag tidleg var eg ein kilo lettare enn sist tysdag! :D Om det så er vatn, får det så vere, det kjennest bra ut i alle fall! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.