Katteeier sa for siden:
Jeg er ute etter å investere i en ny, god badevekt. Gjerne en som måler litt annet enn bare vekt.
Har noen der ute funnet "the real thing"??
Fint hvis dere har innspill!
Katteeier sa for siden:
Jeg er ute etter å investere i en ny, god badevekt. Gjerne en som måler litt annet enn bare vekt.
Har noen der ute funnet "the real thing"??
Fint hvis dere har innspill!
moochie sa for siden:
Jeg eier ingen vekt, men bruker Wii Fit til å veie meg to ganger i uka, genialt altså ;) Har sjekket den mot andre badevekter, og vekten har alltid stemt iforhold til Wii'brettet mitt.
BlirFjong sa for siden:
Jeg kjøpte min badevekt på netthandelen for et par år siden, vil IKKE anbefale den.. den viser forskjellig hvis jeg går på vekten to ganger etter hverandre, kan være opptil et halvt kg i forskjell :(
Så jeg er også på jakt etter ny vekt, kan man si.. ;)
jvb sa for siden:
www.pixmania.com/no/no/534644/art/tanita/badevekt-m-impedansemaler.html
Dyr, men bra
Edit; kan godt være det hadde vært like greit å kjøpe Wii + Fit for ca samme summen hehe
Kitt sa for siden:
Om du scroller heeeelt nederst på siden, finner du flere tråder om samme tema!:)
Katteeier sa for siden:
Ja, det er alltid noen som har en tråd om et tema, men ikke alltid man finner fram i alt her på forumet.
Takk for innspill så langt!
Har ikke Wii, så det må bli ei vekt av den tradisjonelle typen :p
Kitt sa for siden:
Søke- funksjonen her inne er ikke akkurat lett å ha med å gjøre, men linkene som kommer opp nederst på siden er i hvert fall et sted å starte om man leter etter noe!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.