< Tilbake til oversikten

Må jeg spise fisk?

kei29 sa for siden:

:confused: Når har jeg lest ketolyse og ble så inspirert helt til jeg så at man MÅTTE spise fisk sukk Jeg klarer ikke fisk,i den grad at jeg ikke klarer å svelge det.

Er alt håp ute? eller finnes det en vei utenom?
Takknemlig for svar!

Charlott sa for siden:

Du MÅ ikke spise fisk, masse annet du kan spise :)

kei29 sa for siden:

siterer : -fisk bør du spise annenherdag,eller minst tre ganger i uken.

Ok da er du fullt mulig å gjennomføre likevel :D
Var redd håpet var ute i tanke på utdraget fra boken ovenfor! Takk for svar!

Amereta sa for siden:

jeg er allergisk mot fisk, så for meg er det helt utelukket og spise fisk. Men kiloene renner av for det :) Mye annet man kan spise i stedet :)

Jabba sa for siden:

Liker du reker? Annen sjømat? Da kan du spise det!

kei29 sa for siden:

Nei desverre..reker kan jo gå,men det er ikke lett å få i seg det heller for meg.(kommer rett opp igjen) slltid slitt med fisk i kostholdet desverre..

kei29 sa for siden:

Godt å høre!takk for svar:) Gleder meg til å begynne men synes fortsatt det ser litt strevsomt ut med oppskrifter og mengder osv,men kommer vel inn i det! :)

Kanutten sa for siden:

Finnes jo myyye godt innen fisk som er tilberedet på den måten at du knapt aner at det er fisk.. Er det konsistensen du ikke takler???

kei29 sa for siden:

Heisann!
Nei det er smaken..Er jo ikke noe kokke desverre:D så er sikkert fullt mulig som du sier,at det mange fine retter der fisken ikke dominerer! Håper jeg får dreisen på disse oppskriftene etterhvert! Dette er jo en av de største grunnene til at jeg er overvektig..Jeg er elendig på matlaging! Men jobber iherdig med saken.

Mocca :) sa for siden:

Du får nok til nedgang uten fisk. Spiser ikke mye fisk jeg heller da jeg har en samboer som er allergisk.
Men jeg spiser trankapsler hver dag. :)

Lykke til!

Fumle sa for siden:

Jeg er vegetarianer og jeg klarer meg helt strålende på Ketolyse :)

kei29 sa for siden:

Godt å høre! takk for alle svar! Fin gjeng her inne :)

arkine sa for siden:

bare litt nyskjerrig, hvordan leve på ketolyse når en er vegeterianer

er ikke det bare grønnsaker da ,,?

Hannehk sa for siden:

Jeg spiser nesten aldri fisk og jeg har også gått ned mye på Ketolyse både før og nå :) det går helt fint å skippe fisken..

Fumle sa for siden:

Neida, jeg supplerer med soyaprodukter som jeg kjøper hos söta bror! Alt fra "kyllingbiter" til "kjøttdeig", men er mer karber enn kjøtt så kan ikke fråtse så da blir det mye mer grønnsaker på middagstallerkenen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.